sâmbătă, 2 august 2014

Bine v-am regăsit! O nouă filă de jurnal....

Astăzi.... 2 august 2014, ora 8,30 - la cafea 
Am lipsit mult, foarte mult, dar nu am avut de ales. Proiectele la care am lucrat m-au solicitat foarte mult şi, mulţumită, vă pot spune că le-am încheiat pe toate mai bine decât mă aşteptam.
În acelaşi timp, în viaţa personală a fost puţin mai greu... pierderea mamei, în august anul trecut, m-a... iar când am auzit şi de Melly... n-am vorbit trei zile. Nici acum nu pot scrie nimic despre ea...
Afară... este încă răcoare. Mă simt răsfăţată de vreme...  
Mă gândesc ... că trebuie să-mi organizez bine timpul astăzi. În afară de administrativele obişnuite zilei, aş vrea să trec şi pe la Festivalul Strada Armenească.
Locurile de unde învăţ ... mai tot timpul din propriile neputinţe.
Sunt recunoscătoare pentru ... toate, mulţumesc lui Dumnezeu. Nu ştiu eu să apreciez fiecare detaliu din viaţa mea..
Dinspre bucătărie ... liniştea dinaintea furtunii 
Sunt îmbrăcată  ... lejer, de vară: rochiţă cu bretele.
Citesc ... Ghimpele din trup, ed. Sophia.
Ceea ce aştept (sper) ...  să ajung cât mai repede la momentul de "îngrijire personală": manechiură, pedichiură... mmmmmm............
Ce mai meşteresc ...  încă nimic remarcabil. 
Ascult ... muzică psaltică în acest moment.
În casă ... este răcoare şi foarte plăcut, dar încep curând "răzbelul"
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să-mi beau ceaiul sau cafeaua de dimineaţă ascultând cântul frunzelor mângâiate de vânt.
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... multe fotografii la Festival şi poate şi prin Muzeul satului. Cine ştie!?! Poate avem timp şi de o hoinăreală (cu picnic) "prin sat" 
Imaginea pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi astăzi:  

Weekend plăcut tuturor! Dacă reuşesc să strâng ceva poveşti, ne vedem mâine. Pupici  

18 comentarii:

  1. Chia ne-am baut cafeaua de dimineata........
    And that ツ.... was my smiley. :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... :))
      păi, de la tine l-am luat!
      nu ştiu cum l-ai făcut, dar e tare drăguţ :)
      îl vrei înapoi? :)
      pupici

      Ștergere
    2. Este o litera japoneza care se citeste "tsu" si inseamna copac/arbore....
      Daca era posibil il personalizam....... asa de tare il ♥ !
      Te rog foloseste-l cat mai putin.....ok?
      Minnie

      Ștergere
    3. ok, Minnie, iartă-mă.
      duminică minunată, draga mea.
      pupici :)

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ai revenit, imi era dor de tine. E mare lucru sa iti dai seama ca nu poti face nimic in viata fara Dumnezeu. Eu inca nu mi-am baut cafeaua, e pe vineeee! O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imaginea este zen, iti doresc o zi la fel de senina! dar nu caniculara, zapuseala este epuizanta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. relaxarea e tot ce contează în weekend, nu?
      duminică plăcută şi ţie!

      ps.
      când am ieşit noi nu mai era soare, adia vântul şi aşa a rămas până la 22, când ne-am întors.

      Ștergere
  4. Bine ai revenit! Fie sa-ti implinesti planurile de weekend si nu numai!
    Cafeaua de dimineata ascultand cantul frunzelor mangaiate de vant! :) O placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regăsit, draga mea.
      Nu-i aşa.... :)
      În dimineaţa asta nu mai adie vântul... :(

      Ștergere
  5. Nu stiam de Festivalul Strada Armeneasca, foarte interesanta initiativa! Daca as fi la Bucuresti, mi-ar placea sa merg!
    Floricelele din imagine sunt superbe, multumim! Dar ce sunt, stii? Curiozitate feminina! :-)
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa mi s-a părut şi mie, dar....
      Am fost puţin dezamăgită, dar am descoperit în apropiere un restaurant cu specific arăbesc - Naser. Excelentă mâncare!!!

      Ștergere
    2. Florile le-am găsit într-un ghiveci la intrarea în pangarul mănăstirii Crişan, jud. Hunedoara. Dar nu m-am gândit să întreb cum se numesc. Îmi pare rău.. :(

      Ștergere
  6. Mie tare imi plac aceste file de jurnal Unde gasesc le citesc ,chiar daca nu cunosc ,cu atat mai mult aici la tine.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) MUlţumesc frumos.
      De ce nu scrieţi şi dumneavoastră. Ar fi interesant, nu?
      O duminică cât mai plăcută!

      Ștergere
  7. Eu am avut azi momentu'... Ca se cerea teribil:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) şi la mine!!!!
      M-am întors din concediu duminica trecută şi n-am reuşit să mă bibilesc corespunzător :)))
      Duminică cât mai plăcută, draga mea.

      Ștergere
  8. imi dai o stare de senin de fiecare data cand intru pe blog! multumi! :)

    RăspundețiȘtergere