luni, 20 octombrie 2014

Culorile toamnei...

... anotimpul în care fiecare frunză devine o floare...

Weekendul trecut a  fost unul extrem de însorit. Răcoare dimineaţa şi seara, dar foarte plăcut în timpul zilei. Aşa că .. ne-am luat aparatul de fotografiat şi ne-am plimbat....  Centru Vechi, Calea Victoriei, parcul Cişmigiu...  deosebit de plăcut.... ne-am încărcat de frumos!
Am întâlnit, bineînţeles, şi nunţi: trei.   :)
(una la biserica Kreţulescu, centrul colajului de mai jos)  

Frumuseţea de mai jos am găsit-o în restaurantul libanez de pe strada Franceză ..    :)
O săptămână minunată tuturor!       Bună dimineaţa soare!

16 comentarii:

  1. superb mozaic în nuantele toamnei. Un start bun în noua saptamâna!

    RăspundețiȘtergere
  2. toamna si culorile ei, irepetabile....
    minunat colaj!
    o saptamana perfecta si tie draga Anastasia! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...iar fiecare floare se scutură ca o frunză ....
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) talentul tău: să vezi partea paharului pe care alţii nu o văd! :)

      Ștergere
  4. Ce frumos ai spus: fiecare frunză devine o floare...chiar aşa!
    Săptămână plină de frumuseţi îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Coloritul frunzelor toamna este minunat! :) O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe imaginile, a fost si la noi un week-end destul de frumos, ati facut niste poze pe cinste si v-ati incarcat si bateriile.O saptamana linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ne-am bucurat şi ne-am odihnit.
      Am descoperit şi o cofetărie pe Calea Victoriei unde am mâncat o prăjitură delicioasă... ce mai, ne-am răsfăţat tare! :)

      Ștergere
  7. Atat de incarcata de culoare e toamna. Frumoasa fotografii. Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase imagini,iar floarea de piatra se incapataneaza sa stea pana la zapada.O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere