sâmbătă, 27 aprilie 2013

Happy Weekend / Puţini, dar buni!


 O maşină se loveşte brutal de o căruţă. În urma accidentului calul şi căruţaşul sunt răniţi destul de grav. Poliţistul vine la faţa locului şi, văzând calul chinuindu-se, într-un acces de milă, îl împuşcă. Apoi se îndreaptă către căruţaş cu pistolul în mână şi îl întreabă:
 - Şi dumneavoastră sunteţi rănit?
 - Nu, nu! Doamne fereşte, aşa de bine nu m-am simţit niciodată!...  




Doi studenţi la academia de poliţie
dădeau examen pentru carnetul auto.
 La un moment dat, instructorul îi întreabă:
 - Dacă vă aflaţi în faţa unei treceri de pietoni
şi pe aceasta trec, în acelaşi timp, un tânăr şi un bătrân,
ce călcaţi prima dată??
 Primul poliţist:
 - Păi, calc bătrânul, că şi-a trăit viaţa...
Al 2-lea:
 - Păi, eu îl calc pe tânăr, pentru că am respect faţă de bătrâni!!!
 - Greşit, le spune instructorul, nervos. FRÂNA se calcă prima.




 Poliţiştii se duc în excursie cu un autocar cu două nivele: la nivelul de jos stau ofiţerii, iar la nivelul de sus subofiţerii. La un moment dat se aud urlete de la nivelul de sus, iar şefu' se duce să vadă de ce se aud urletele.
 - DE CE URLAŢI?
 Un subofiţer răspunde:
 - NOI NU AVEM ŞOFER !!  



 Doi poliţişti intră într-o librărie. După un moment de ezitare, vânzătoarea îi întreabă:
  -Ce-i băieţi, plouă afară?  





În sala de concert dă buzna o echipă de politişti, cu armele pregătite.


Toţi sunt speriaţi. Tipul de la pian (cu voce tremurândă): 
- Care e problema?
Poliţiştii:
- Am fost informaţi că aici cineva îşi bate joc de un oarecare Mozart...




Weekend plăcut tuturor!

Elly ne găzduieşte bucuroasă la Happy Weekend!

26 de comentarii:

  1. Ahaha, super bancuri, inca mai rad.
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa,frana se calca prima dar se pare ca mai existau variante de raspuns :)))
    w-end vesel sa aianastasia,pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) e posibil să mai fie..., trebuie să-i întrebăm! :)
      weekend plăcut şi ţie, dragă pandhora. pup!

      Ștergere
  3. Zau ca încep sa cred ca devin "blonda"! :))
    La bancul cu politistii care intra în librarie a trebuit sa ma gandesc ce e haios! :))))))))
    Am dat cu pumnul sa cada fisa! :))))))
    Pup, weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce simpatica este imaginea:x micutul stie ca prima data se calca frana si dupa pietonul?:)) Sper ca da:)) Am avut si eu o situatie de genul martia trecuta cand am avut ora de condus...pe o trecere de pietoni semaforizata a trecut unu' fara sa se uite ca are rosu, fara sa'l intereseze ca vin masini...el se ducea fara stres...eu avea 5-10km/h si nu franam ca ma gandeam are rosu, vin masini..poate se opreste sau poate fuge si trece..dar nu..el nimic :)) Si cand ajung la cativa cm de el fun o frana din aia frumoasa si brusca de'mi moare motoru :)) instructoru scoate mana pe geam si ii arat are rosu, se uita ala la mine cu o fata de "ce dracu vrei? lasa'ma in pace ca nu'i bai" si pleaca mai departe.. :)) dar eu am calcat prima data frana...oare era mai bine daca'l luam pe sus? Ma gandesc ca asa nu'mi mai mure motorul..zic si eu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) aceste glume nu sunt un exemplu bun pentru tine! :)

      Ștergere
    2. Cum nu?:)) sunt foarte bune, dar pentru dupa ce iau permisul :)) Peste 2 saptamani (daca am noroc si'l iau din prima) o sa pot reveni aici la tine sa mai "invat cateva ponturi".

      Ștergere
    3. :) Succes!
      În acest caz, mai strâng...

      Ștergere
  5. "-Ce-i băieţi, plouă afară?" :))
    Replica vanzatoarei de la librarie e geniala :))
    Toate glumele sunt super. Politistii constituie o sursa perfecta de inspiratie pentru asa ceva ;)
    Happy weekend, Anastasia draga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie mi s-a părut genială! :)
      Weekend plpcut, Elly dragâ!

      Ștergere
  6. Hai maaai, nu fiti rai ca nu sunt asa de "naivi" saracii! Zau asa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Politisti intr-o librarie??? Asta e contradictie in termeni :))

    Faine bancurile !!

    WE placut!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate bancurile sunt haioase, iar pisica din poză e frumoasă foc.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  9. ”...cineva își bate joc de un oarecare Mozart” , hahahahaha! :))))))))))
    Tari de tot bancurile cu polițiști, mereu și mereu.
    Happy Weekend și o mie de gânduri bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :))) Geniale bancuri!
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac glumele cu politisti!
    Faine toate glumele,binedispun instantaneu!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere