miercuri, 3 aprilie 2013

MfC 14

Carmen ne provoacă în fiecare miercuri   :)

25 de comentarii:

  1. curiosul curiosilor :))
    o sa pupacesc nasucul ala umed :)

    RăspundețiȘtergere
  2. S-a văzut în oglindă cât e de neagră şi s-a speriat? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Anastasia!
    Ce privire are!Se vede că este speriat!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare draguta pisica!
    O zi cu soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. DE-a fata-ascunselea? Tare de tot imaginea! Dar tu stii deja ca eu iubesc pisicile! Te pup o zi faina draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. hihihi...asa vine acum ambalata? Comand si eu una! :))
    Happy WW, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce ochisori! wow, cat este de dulce! priveste uimit din punga de hartie :)) super alegerea ta de azi!
    Happy WW draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. A venit coletul...cu un pisic in el :)) E tare simpatic asa speriat:x

    RăspundețiȘtergere
  10. Mata la pachet.:))
    E tare haioasa imaginea pisicutei in pocul de hartie.:))

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Doamne, ce dragalas este!!
    Unde e un loc micut, ascuns, hop si pisoii! :) Ca toti au boala asta :)
    O seara cat mai buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am avut și eu un motan cu o privire asemănătoare! Pis...pis..pis :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ascunzatoare si-a gasit! Ce ochi frumosi are!

    RăspundețiȘtergere
  14. Tipic pisicesc! Se pare că pungile de hârtie sunt pur și simplu irezistibile!
    O seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ochiosul! :)
    Dar stiu ca le place sa stea prin pungi! Sigur, nu doar prin pungi, ci prin te miri ce alte spatii inguste!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ha, ha! Ce poză amuzantă! Este simpatic foc, "ochiosul"! Şi cum mâţelor le place să se bage prin tot felul de locuri, aşa şi frumosul din poză!
    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  17. MULŢUMESC TUTUROR PENTRU VIZITĂ ŞI COMENTARII.
    ÎMI CER SCUZE CĂ NU AM REUŞIT SĂ VĂ VIZITEZ, AM O PERIOADĂ AGLOMERATĂ..
    GÂNDURI BUNE!

    RăspundețiȘtergere