luni, 2 decembrie 2013

23


O zi minunată şi spor în toate!

7 comentarii:

  1. Adică este ziua ta? La mulţi ani cu sănătate, bucurii şi fericire! Tot ce-ţi doreşti să se îndeplinească, dragă Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, Mihaela! :)
      Nu este ziua mea, m,ai sunt 23 de zile până la Crăciun. E calendarul pe vcare l-am prezentat deja, într+o postare de pe 30 noiembrie.

      Ștergere
  2. parca vad ca imediat o sa ajungem in varful bradutului! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi spui!?!
      Trec orele şi zilele....
      te pup, Mona, o zi cu spor!

      Ștergere
    2. de zapada ai auzit vreun zvon? :)

      Ștergere
  3. O, da abia astept! :)
    Seara placuta Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum imi dau seama ca n-am mai avut timp...
    Mai sunt doar 17 zile... Trece prea repede timpul...prea repede.

    RăspundețiȘtergere