vineri, 18 iulie 2014

Filă de jurnal...

... din jurnalul unei femei simple
Astăzi.... 18 iulie 2014, ora 7.30
Afară... a plouat şi cred că va fi o zi plăcută. Vara aceasta a fost capricioasă, dar mi-a plăcut (suport destul de greu căldura...)
Mă gândesc ... la cât de mult timp am lipsit de aici, la Melly... la fiecare dintre voi.... De altfel, v-am şi vizitat, fără comentarii  :)     mi-era dor...
Locurile de unde învăţ ... în urmă cu două săptămâni m-am lovit la un picior şi în toată perioada aceasta am fost nevoită să merg mai încet decât obişnuiam eu să o fac. Mi-am amintit, a nu ştiu câta oară, starea de bine pe care o ai dacă nu alergi. Am urmărit larma pe care o fac cei din jurul meu şi-i mulţumesc lui Dumnezeu pentru că m-a aşezat, încă o dată,  în ritmul normal de viaţă,  ritm pe care sper să-l pot păstra.
Sunt recunoscătoare pentru ... că am reuşit să ajung la Suroti chiar în ziua de prăznuire a Cuv. Paisie Aghioritul - 12 iulie. 
Dinspre bucătărie ... aroma cafelei de dimineaţă... şi un pic de lavandă; e vremea ei şi mi-am umplut casa cu buchete de lavandă...
Sunt îmbrăcată  ... lejer, de vară...  :)
Citesc ... Taina vieţii creştine, de arhim. Sofronie.
Ceea ce aştept (sper) ...  să ne continuăm călătoria... suntem încă în concediu, mai avem 10 zile... abia ne-am întors din Grecia...
Ce mai meşteresc ...  deocamdată nimic.
Ascult ... mişcările soţului meu care abia s-a trezit şi cotrobăie după cafea...  :)
În casă ... e atât de bine!!!! 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... fotografia. Am primit anul acesta de ziua mea aparatul foto pe care mi l-am dorit  :)
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... încă nu ne-am făcut... mai avem vacanţă...
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi:  
 Tesalonic, locul unde a predicat Sf. Pavel

8 comentarii:

  1. Imi pare rau ca te-ai lovit la picior, iti doresc recuperare cat mai grabnica. Frumoase ganduri, si la mine din bucatarie se simte tot aroma cafelei, doar ca eu m-am trezit mai tarziu decat tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) durerile vor persista o vreme, dar nu-i bai.... Mulţumesc.

      Ștergere
  2. Pupici!
    Eu am sa mai lipsesc un pic.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanta frumoasa in continuare! :)
    Fotografia da aripi imaginatiei mele. :) Imi place, cand ajung intr-un loc "incarcat de istorie", sa imi imaginez oamenii din trecut - cum se miscau, ce faceau, ce discutau... Imi imaginez razele de soare si picurii de ploaie asupra lor. Imi imaginez ca impletesc trecutul, prezentul si viitorul! :)
    Sa fii bine! Zile fericite iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa te "vad" la pas domol (chiar daca cu dureri probabil), relaxata si in plina vacanta... Sa te bucuri din plin de aceasta perioada!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc sa fii bine cat mai repede.
    Imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pot doar atat? :* din toata inima! si vacanta superba mai departe! :)

    RăspundețiȘtergere