vineri, 7 august 2015

Am revenit ...

Şi nu ştiu cu ce să încep...  În primul rând - mă bucur să vă revăd... m-am gândit mult la voi, la fiecare în parte ...  am răsfoit blogurile voastre, fără comentarii, şi m-am bucurat de tot ceea ce am văzut  :)   


N-aş fi lipsit atât de mult Mona, dar  concediul mi-a fost întrerup de o dureroasă criză de spate care s-a dovedit, după RMN, a fi dublă hernie - cervicală şi lombară. A urmat perioada de recuperare - două săptămâni - şi ... ceea ce fac şi acum ... perioada în care trebuie să mă obişnuiesc cu un nou stil de viaţă: nu mă mai aplec, nu mai car nimic, mi-am schimbat genţile mele iubite (şi pline!!!) cu unele îngrozitor de mici ş.a. ...  În rest sunt bine!  :)


Înainte de această minunată aventură am avut câteva zile de hoinăreală din care am strâns multe-multe fotografii.  :)               Voi reveni cu povestiri. Vă pup, o zi minunată să aveţi! 

 
foto: lângă mănăstirea Cozia

11 comentarii:

  1. Ce rau imi pare! mi s=a buburuzat pielea (ca sa nu mai zic piele de gaina si sa rada Vlad de mine!) ma bucur ca esti mai bine! sa te pui repede pe picioare! :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Mona.
      Nu m-am obişnuit încă cu faptul că nu mai am voie să una, să alta... dar, mă voi obişnui. Trebuie! :)
      Pup, weekend plăcut!

      Ștergere
  2. Te îmbrăţişez cu drag şi mă bucur că ai revenit, ţi-am simţit lipsa.
    Recuperare rapidă şi trainică îţi doresc! Şi îţi aştept cu drag postările!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup, Mariana.
      Am trecut prin Sibiu şi m-am gândit la tine. Tare aş fi vrut să ne vedem...

      Ștergere
    2. Cu siguranţă ne vom găsi cândva...poate data viitoare când ai trecere prin Sibiu! Îmbrăţişări, cu drag!

      Ștergere
    3. Neapărat! :)
      te-mbrăţişez şi eu ..

      Ștergere
  3. Frumoase fotografii. Ma bucur ca esti bine, si eu am avut niste probleme de sanatate in ultima vreme si acuma chiar stiu sa empatizez cu altii...de aia zic, ca ma bucur ca esti bine.

    :) Sanatatea e cea mai importanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, Lavinia.
      Încep să pricep şi eu acest lucru...
      Weekend plăcut!

      Ștergere
  4. Bine ai revenit! Eu mai sunt inca la bai,dar la fel ca tine ,mai intru sa vad ce mai faceti.Astept noutati din vacanta.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, Buni. Ce bine trebuie să fie la băi...! :)
      Cu drag, povestesc....
      Pe curând!

      Ștergere
  5. Cu scuzele de riogoare pentru intarziere, iti urez si eu bine ai revenit si sanatate multa.
    Greu sa schimbi atatea obisnuinte de miscare, sa zic, dar vorba ta "trebuie"! Sa te refaci repede si sa te obisnuiesti usor cu noile miscari. Treaba cu geanta grea ar trebui sa o schimbe si altii :)

    RăspundețiȘtergere