sâmbătă, 15 decembrie 2012

Happy weekend 39 / Mioritice...


Doi tractorişti pe câmp, scot pita, slana, bat o ceapă de roata de la tractor şi se pun să mănânce. 
Vine şeful, turbat de nervi şi îi întreabă:
- Voi de ce nu semănaţi?
Unu dintre ei răspunde:
- Păi... nu suntem fraţi!
  
 
O bătrânică de la ţară se urcă într-un autobuz şi-l întreabă pe sofer:
- Da' dom'le, aici multă lume arată degetul mijlociu înainte să se despartă... 
Şoferul râzând spune:
- Aici aşa se salută lumea. Înseamnă sănătate ţie şi la toată familia ta.
Zice bătrânica:
- Mulţumesc că mi-aţi spus... să ştiţi că trebe să mă cobor aici...
Apoi, în timp ce îi arăta degetul mijlociu, îi spune:
- Sănătate ţie şi la toată familia ta, maică!
Un şofer ajunge cu maşina pe malul unui râu şi-l întreabă pe un poliţist, care pescuia, dacă-i adâncă apa. Acesta-i răspunde că nu este. Şoferul intră cu maşina-n râu, se scufundă, abandonează automobilul, iese cu chiu cu vai din apa şi-ncepe să ţipe la poliţai:
- Ai zis că apa-i mică şi uite că era să mă înec ! 
– Pe onoarea mea, acum 10 minute, era mică, au trecut nişte raţe şi le ajungea abia până la piept !

O voce disperată la telefon, la ora 5 dimineaţa:
- Alo! Salvarea?
- Da.
- Veniţi repede căci în curte e un nebun ce sună goarna şi ne disperă pe toţi. 
– Imediat, daţi-ne adresa!
- UM 04032



Stătea Ion pe deal cu un bumerang în mână şi cu faţa plină de sânge.
Se apropie Vasile:
- Ce faci Ioane?
- Stau…
- Da’ ce ţii în mână?
- Nu ştiu…
- Păi şi de ce îl ţii? Aruncă-l!
- Aruncă-l tu, că eu m-am săturat…

alte glumiţe... la Elly

23 de comentarii:

  1. :)))))) bune bancurile, mi-au placut mult primul si ultimul :D ... bun, bun. O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie cel cu unitatea militară!
      weekend plăcut!

      Ștergere
  2. Foarte haioase! Multumesc Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mioriticele" astea au uneori un umor asa de "dureros"!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Toate sunt superbe, excelente!
    Numai pe ultima o mai auzisem candva...dar tot foarte buna este.
    Sunt foarte bucuroasa ca azi am mai invatat si eu un salut. Trebuie sa-l tin minte. Cu tot, cu cuvinte ;) :))
    Happy Weekend, draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mă bucur că-ţi plac!
      cu salutul, ştiu eu ce să zic?...:)
      weekend plăcut, dragă Elly!

      Ștergere
  5. :))Foarte bune bancurile:)) weekend frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mă bucur că te-au amuzat, Raluca.
      Weekend cât mai plăcut!

      Ștergere
  6. ha ha...faine bancuri,mi-au placut mult :))
    pai cum sa semene oamenii?doar nu erau frati :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai ales glume foarte reușite, merită reținute!
    Am râs bine, aveam nevoie.
    O seară frumoasă îți doresc! Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Mirela!
      Mă bucur că ţi-au prin bine!
      Weekend cât mai plăcut!

      Ștergere
  8. Românul s-a născut mioritic şi glumeţ :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca să nu mai spunem.. şi poet! :)
      weekend plăcut, Andreia!

      Ștergere