sâmbătă, 6 septembrie 2014

Ce se întâmplă când te întâlneşti cu o mireasă?

Habar n-am, dar eu astăzi m-am întâlnit cu şapte.  :)    
Treceam şi eu ca omul prin Centrul Vechi...
şi uite-aşa m-au luat prin surprindere...   :)   normal că nu m-am putut abţine şi le-am fotografiat. Şi nu numai atât, dar le postez fotografiile înainte ca ele să-şi fi terminat petrecerile de nuntă şi de a-şi vedea fotografiile. Acummmm, dacă am cutezat una ca aceasta să-mi spuneţi: nu-i aşa că-s faine?
No, acum le-aţi întâlnit şi voi!!  :)
Seară frumoasă tuturor!  pupici

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu aş fi menţiomat, dacă nu mă întâlneam cu atâtea mirese într-o perioadă atât de scurtă de timp...
      Pe ultima am întâlnit-o în drum spre tramvai, dar tot 7 se pun :)

      Ștergere
    2. Ultima merge spre Domnița Bălașa...

      Ștergere
  2. Sa stii ca an cautat pe net...... dar nu am gasit nicio superstitie ....... asa ca e de bune! :))))))
    Toate au fost frumoase! :))
    pupici, seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) se spune că dacă te întâlneşti cu o mireasă, şi se va întâmpla ceva bun.
      Dar înmulţit cu 7...? Abia aştept să văd! :)
      Te pup, draga mea.

      Ștergere
  3. foarte frumoase sunt atât miresele cat si mirii dar si alaiul :)) Frumusetea vine din bucuria si emotia cu care participi la acest eveniment. Este magia cununiei, speranta în stabilitate si fericire familiara.
    Daca intalnesti un alai de nunta nu se poate decat sa-ti mearga bine! :)) energia lor pozitiva este molipsitoare! :)
    te pup. Un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu sunt superstiţioasă, m-am amuzat însă copios! :)
      Dar aşa este, un asemenea eveniment nu poate fi înconjurat decât de energie pozitivă.
      pupici!

      Ștergere
  4. Foarte faine ...miresele, ca și fotografiile, de fapt! :) Și eu am fost azi într-un parc din Cluj unde merg unele mirese (cu tot alaiul, desigur!) la ședințe foto! Nu le-am numărat, dar au fost foarte frumoase, ca ale tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că există anumite locuri preferate pentru şedinţele foto..
      Mulţumesc pentru aprecieri. :)
      Weekend cât mai plăcut!

      Ștergere
  5. Ai vazut tu mireasa urata?Eu nu pana acum.Weekwnd placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Şapte blonde şi-o şatena....:) A treia miresucă e tare drăguţă şi ai surprins-o foarte fain. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Distanţa era foarte mare, nu am vrut să deranjez...
      Dacă te referi la cea care se fotografia cu prietenele, era cea mai nestresată dintre toate... :)

      Ștergere
  7. Toate miresucile sunt frumoase! le da fericirea o stralucire!!..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai, na! Care femeie nu e frumoasa intr-o tinuta de printesa? Dar sa stii ca aduce ghinion sa te intalnesti cu o mireasa, darmite cu atatea! Fii si tu mai atenta zilelele acestea! (Glumesc...sau nu?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce? Credeam că doar întâlnirea cu preotul aduce ghinion!!!!
      M-ai dezumflat! :(

      Ștergere