duminică, 14 iulie 2013

FFFB / cel mai mic, cel mai drăgălit..

Astăzi mergem cu toţii, de la mic la mare, la botezul dumnealui...  băieţelul nepoatei mele.

"O lună şi jumătate am , da' mă iubesc toţi, chiar dacă sunt nou. Mami zice că o să mă strige Yanis când mă voi face mai mare, dar eu cred că tot puiul mamii voi fi "    :)

Am dat în mintea copiilor!  :)
Aţi aflat şi motivul absenţei mele din ultimul timp. (în această perioadă are şi colici  :(  Abia aşteptăm să-i treacă! )
Am avut şi alte bucurii, dar timpul este scurt .. şi trebuie să fug.

Îmi cer scuze că nu vă pot vizita foarte des, dar fac tot posibilul.
Vă pup pe toţi, weekend cât mai plăcut!
 Abia aştept să vă citesc poveştile..



10 comentarii:

  1. Bun venit în rândul crestinilor, draga Yanis!

    Nepotelul tau este o dulceata! este de înteles ca nu mai ai timp de blog :) Imi închipui ca în casa totul se invârte în jurul lui - si ce bine ca este asa!
    Pupici si îmbratisari, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulţumim, Carmen.
      Ne învârtim, dar nu exagerăm. Credem noi. :)
      Te pup şi eu, cu mare drag!

      Ștergere
    2. Numele postarii inscrise la rubrica FFFB este O fetita si -un baiat :
      http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2013/07/creta-5-o-fetita-si-un-baiat.html

      O saptamana minunata iti doresc, draga mea.

      Ștergere
  2. Pup dulce baietelu ,sa creasca mare si sanatos !
    Un inceput de săptămână cat mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărut mâna, Iulisa.
      Mulţumesc pentru urare, asemenea şi ţie!

      Ștergere
  3. Sa fie sanatos, sa creasca mare si frumos!
    E dragalas ca o papusica si face mutrite asa de dulci.
    Clar va fi tot puiul mamei si cand va fi mare ;)
    O noapte buna, draga Anastasia!

    P.S.- N-am prea avut timp de nimic, ca de obicei in weekend. Pregatesc ceva pentru maine, ca saptamana trecute. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărut mâna, Elly.
      Este..., să-l vezi când se încruntă... :)
      Iar când doarme şi zâmbeşte-n somn, este o minunăţie!

      Te pup şi eu, spor la tot ce faci.
      Te înţelg perfect. Şi eu fac eforturi să intru pe blog. De facebook nici nu am mai avut timp, dar tot nu mi-au deblocat contul acela. Cred vă renunţ. Sau îmi fac altul, doar pentru chat. Când voi avea mai mult timp...

      Ștergere
    2. :) Am reusit. Multumesc pentru intelegere, draga mea!
      Nu pricep de ce ti-au blocat contul pe FB. Ce sa se fi intamplat? Ai vreo banuiala? Am mai auzit de conturi blocate. Me inca nu mi s-a intamplat nimic de genul...sper sa nici nu se intample.
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Ce scumpic e! Sa va traiasca si sa va bucure!
    O saptamina usoara, scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa trăiască, să fie sănătos și norocos și să vă aducă numai bucurii !
    E tare drăgălaș și ochios, o scumpete de copilaș !
    Săptămână ușoară, Ana !

    RăspundețiȘtergere