vineri, 9 august 2013

Ce lecţie... !

7 comentarii:

  1. :) Frumos clip! Si, da! Ce lectie! :) Pacat ca nu putem da timpul inapoi.
    Dar mi-a facut mare placere vizualizarea :)
    Ma bucur ca mai gasesti clipe de ragaz sa ne mai vedem pe aici :)
    O seara minunata, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) reclame de genul acesta "prind" la ceilalţi, în România nu mai ştiu ce-ar putea schimba comportamentul....
      Fac slalom şi mai vizitez şi eu... aşa, ce pot. Asta până pe 16, când plec în vacanţă şi.. 2 săptămâni - nimic! :(
      E groaznică dependenţa! Dureroasă!
      Seară frumoasă şi ţie! pup

      ps. m-a amuzat HW de astăzi... :)

      Ștergere
  2. Dupa fapta si rasplata! :)
    Mi-a placut!
    Week-end placut draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dac-am avea gândul de pe urmă!
      Weekend plăcut şi ţie, draga mea!

      Ștergere
  3. Asa ceva...
    O duminica placuta, draga Ana

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut tare mult "lectia".
    Cate astfel de lectii ar fi necesare la romani, caci stam tare prost la capitolul... maniere si civilizatie! Din pacate...
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow! un scenariu fantastic, o idee grozava care sper sa ajute în educarea tineretului.
    Toate cele bune, vacanta placuta in continuare, draga mea.

    RăspundețiȘtergere