sâmbătă, 13 decembrie 2014

Rugăminte


În jurnalul lunii noiembrie vă spuneam ideile mele legate de activităţile lunii decembrie. N-am reuşit eu să le fac chiar pe toate dar... am ajuns şi la ziua în care trebuie să scriu felicitări pentru prietenii din alte oraşe/ţări - respectiv mâine. Aşa că, vă rog, scrieţi-mi adresele voastre. Nu mă puteţi lăsa fără obiectul de activitate şi, în plus, cred că este timpul să ne trimitem măcar felicitări de sărbători. Le trimit pe 17, aşa că este timp..  :)   Abia aştept! Acum fug... ne uităm la film cu tematică..  :)   Seară frumoasă!

3 comentarii:

  1. draga mea Anastasia, esti înduiosatoare cu aceasta postare... cine sa reziste rugamintii tale?!
    caut acum o adresa de e-mail... doresc neaparat sa facem schimb de adrese postale.
    te pup ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost o zi de 13?! ;) ia totul cu haz... nimic nu merita sa-ti amarasti sufletul!
    te pup si te îmbratisez ♥

    RăspundețiȘtergere