miercuri, 17 aprilie 2013

MfC 16

 Dulăul vecinilor  zburătăceşte... 

22 de comentarii:

  1. dar nu zburătăceşte singur, ci cu partenera :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, da ce frumos a ales el sa zburataceasca! Parca as da si eu din aripi...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă compoziție !
    Zboară cocorii

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb cerul...norii...Sunt fascinata de apusuri.
    Si zborul e frumos...dar nu stiu ce pasari sunt... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un zbor în amurg "în ceas de dor".
    Să ai o nouă zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  6. zbor in doi...un zbor romantic,se vede cu ochiul liber :)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Zburătăcire" cu dragoste de apus. Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau si eu sa vad fotografia! :((
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce culori calde! Minunata fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Anastasia!
    Superbă imagine!
    O zi plăcută draga mea să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de frumoasa e natura, iar noi cum ne purtam cu ea.
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  12. gratie, finete, eleganta, perfectiune!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. MULŢUMESC TUTUROR PENTRU VIZITĂ! :)
    O ZI MINUNATĂ!

    RăspundețiȘtergere
  14. Absolut superba! O clipa am prins si eu pasarea din zbor! :)
    O zi usoara si frumoasa draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba imagine,imi place mult!
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Poza este pur si simplu incredibila..un apus de nedescris...pur si simplu fara cuvinte! O zi frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbă imagine! Mai ceva ca un.... tablou!
    Numai bine, Anastasia! :-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Si l-ai ales pe Jerry ca sa zburataceasca bitlanii de balta!!!!
    Hai ca glumesc! Imaginea e superba.

    RăspundețiȘtergere