marți, 9 aprilie 2013

Spring Roses

Această postare este prima mea participare la rubrica Texture Tuesday,găzduită de Kim Klassen

This post is my first participation to TextureTuesday hosted by Kim Klassen.

21 de comentarii:

  1. Sunt foarte frumosi trandafirii!
    Si cu "melomanul" din tine cum ramane? :))
    te pup, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup si eu, Minnie. Nu am avut timp, am invatat sa folosesc Adobe Photoshop - pe repede inainte si de una singura. N-am mai ascultat muzica de martea trecuta, de la meloman... Revin saptamana viitoare. Va vizitez deseara. Pup.

      Ștergere
  2. Minunatie de fotografie!
    PS: ... and welcome to the bright side :)

    RăspundețiȘtergere
  3. textura vintage, mie asa-mi pare.Sunt ca o ilustrata veche.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumosi trandafirii :)
    Si foarte corect postati. Felicitari!
    Sa ai o zi frumoasa...azi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mulţumesc! am învăţat dela un maestru! :)
      O zi frumoasă, Elly. pup

      Ștergere