sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Ceaiul de la ora 5...

Sigur, am întârziat puţin, e 18:30, dar...  m-am tot plimbat pe net. Şi tot nu am văzut tot ce-mi propusesem. Iar în curând trebuie să mă opresc, căci soţul meu vrea să vedem Lawrence of Arabia.
Nu ştiu ce aţi făcut voi, dar eu mi-am strâns astăzi majoritatea podoabelor şi am mai lăsat o lumânărică ici, o acadea colo, ...doar aşa, să-mi amintesc un pic de atmosfera de sărbători  :)
Am schimbat puţin şi culorile... -am scos roşul şi am lăsat, deocamdată, gri-alb-negru-verde. E chiar relaxant! 

Vă urez o seară frumoasă tuturor 
şi 
vă las o cană cu ceai !


:)  pe mâine!

9 comentarii:

  1. O atmosfera atat de calda la tine!
    Am Si eu un set cu ceasca si ceainic exact la fel, dar de la sora mea.
    Ma gandeam sa-l impodobesc cu o crenguta inflorita de cires, pictata cu tempera si sa aplic dupa uscare un lac de unghii transparent, ca sa nu se duca la spalat.
    Vizionare placuta la film si o duminica placuta!



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mulţumesc, Melly.
      Dar prinde tempera? Nu trebuie o vopsea specială?
      Am o cană decorată de o prietenă (pe care mi-a dăruit-o cândva), dar îmi amintesc că mi-a spus faptul că a folosit o vopsea specială. Interesează-te... Spor! Abia aştept să văd ce-ţi iese!
      Noi avem două albe, dar le las aşa pentru că le pot asorta uşor, în funcţie de anotimp. :)
      Mai am şi altele, în timp poate le fotografiez şi le postez. Îmi place ceaiul şi prietenii, ştiind asta, ne-au tot dăruit... Multe le-am dăruit şi noi,mai departe... :)
      Mulţumim, o seară frumoasă!

      Ștergere
    2. Da, s-ar putea sa ai dreptate! Drept e ca nici nu am mai pictat pe portelan si nu stiu prea multe.
      O sa caut si daca imi iese ceva fain postez pe blog. :)
      Duminica placuta, draga mea!

      Ștergere
  2. noi mai lasam toate aranjamentele raspandite în casa, si ca in fiecare an desfacem bradul si punem totul la cutii doar in jurul zilei de 10 ianuarie. Depinde cum cade sfarsitul de saptamana :) Anul acesta spre exemplu, vom aduna semnele sarbatorilor de iarna pe 10-11 ianuarie, vinerea si sambata ce vin :)
    Noi maine sau poimânine ii asteptam pe Stelari (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2013/01/heilige-drei-konige-coincide-cu.html) si pentru aceasta, Pomul de Craciun reprezinta cel mai important decor :)
    Te pup. O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, e cel mai potrivit decor! :)
      Aşa făceam şi eu anii trecuţi, dar anul acesta am simţit nevoia să strâng mai repede.
      Cred că vreau să vină primăvara... :)
      Te pup şi eu, o seară frumoasă!
      A noastră încă nu s-a încheiat! ...

      Ștergere
  3. Este o noua rubrica Ana?
    Nici eu nu am strans bradul si la noi este obiceiul ca si la Carmen!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, mie-mi place ceaiul şi m-am gândit să vă servesc şi pe voi :)
      Te pup!

      Ștergere
  4. Am facut un bradut minimalist :) Inca nu l-am strans :) Intr-un an l-am tinut pana aproape de 1 Martie.
    Stii ca n-am vazut Laurence al Arabiei? Desi l-am apreciat mult pe regretatul O'Toole nu cred sa-l mai vad vreodata. Din niste secvente de mai de mult, nu reusesc sa-l vad in acel rol...habar n-m de ce. Mi-a placut grozav insa rolul pe care l-a facut in Noapte generalilor. De fapt tot filmul acela e extraordinar. Ori poate mai pe gustul meu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu tot mini.. deşi îmi propusesem ...

      E un actor deosebit, în orice rol. Practic, face filmul!
      Cândva, voi revedea şi alte filme cu el...

      Ștergere