vineri, 18 ianuarie 2013

Reflexii...

 
Între cer şi pământ e un raft.
Raftul pe care ne-am aşezat iubirea.
Între cer şi pământ...eşti tu.
 
(Ştefan Petrea)
 postări încântătoare pe aceeaşi temă puteţi vedea la  SoriN...

24 de comentarii:

  1. O reflexie de vis, parcă e de pe alt tărâm... Superbă fotografie !

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe si imag si cuvintele ce o insotesc !
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vesurile sunt foarte frumoase, dar ca de obicei nu vad fotografia si nu înteleg de ce....
    O zi minunata îti doresc!

    PS. Cand mergem la Spa? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-am fi noi fără iubire? Lut neînsufleţit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine a dat o fuga prin Gradina Edenului?! :) E super imaginea!
    Tare-mi plac si versurile!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Între cer şi pământ e un raft.
    Raftul pe care ne-am aşezat iubirea.
    Între cer şi pământ...eşti tu."
    Tu, universul meu...

    Superb! Si nu spun mai mult.

    O seara placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imagine de o frumusete aparte!
    O noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imagine de vis,versuri de suflet!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce imagine minunată! Şi versuri atât de frumoase.

    O zi cât mai bnă, Anastasia! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imagine ce te indeamna la meditatii romantice,frumos!
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superba umbra de pe lac, contrasteaza frumos cu rigiditatea arborelui de pe mal

    RăspundețiȘtergere