sâmbătă, 22 martie 2014

Jurnal uitat....

găzduit de Taniuşa
Astăzi.... 22 martie 2014, ora 21,00 
Afară...  e-ntuneric şi-o linişte cuminte, exact cum am simţit toată ziua. 
Mă gândesc ... că a trecut atâta timp de când nu am mai intrat pe blog... am uitat, am omis, am amânat prea multe lucruri în ultimul timp. Sigur, am avut motive întemeiate, dar... chiar şi aşa, parcă...
...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... a fost şi a rămas: o carte bună şi un ceai   :)  chiar acum, după ce postez, mă duc în pat să citesc şi să-mi savurez ceaiul...  :) 
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... o parte le-am împlinit deja, celelalte.. rămâne de văzut. Nu mai intenţionez să rezolv toate, tot timpul. Pierd prea multe pe lângă.... 
Imagini (de la Cheia)...  pe care m-am gândit să le împărtăşesc cu voi:  
O seară minunată tuturor!

4 comentarii:

  1. Splendide pozele, Amandoua. Iar in ce scrii se simte linistea ... Duminica frumoasa, Anastasia, si o saptamana buna in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai fotografii foarte frumoase si stilul, poate texte prea scurte
    nu stiu de ce, rulez foarte greu blogul tau.... n-am gasit o explicatie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Anca.
      Lipsă de timp...
      cât despre blog, nu ştiu ce să spun..
      Weekend plăcut!

      Ștergere