sâmbătă, 8 martie 2014

la mulţi ani!

şi chiar am ce să sărbătoresc pentru că am fost la un pas de septicemie  :)   Acum sunt în refacere, capul mi se limpezeşte.... mmmmm, ce frumoasă-i viaţa! Bine că nu am aflat decât după ce a trecut pericolul, altfel... E de prisos să mai pomenesc despre competenţe şi incompetenţe medicale, despre faptul că am mers la serviciu tot acest timp... ş.a.  Cui foloseşte? Oricât aş comenta, nimic nu se schimbă, aşa că...
Vă doresc tuturor o zi minunată!  Bucuraţi-vă în fiecare clipă! (chiar ştiu de ce :))

6 comentarii:

  1. Multumesc, la fel!
    uau! :( Sa-ti mai amintesti, povestind, poate nu, dar de folosit ne poate folosi, in sensul sa... recunoastem simptomele si sa... stim pe la cine sa recomandam ca nu-i bine a merge in caz de boala...
    Sanatate iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate si o primavara minunata, plina de inspiratie si armonie sufleteasca. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatae ca-i mai buna decat toate,zice vorba din batrani,iar faptul ca bucuria e in lucruri marunte,iar e dovedita.
    Sa ai parte de clipe minunate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne fereste, Ana mea draga! M-ai speriat teribil!
    Iti doresc multa, multa sanatate, zile senine si viata tihnita!
    te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. MULŢUMESC!
    La mulţi ani şi vouă, cu bucurie şi sănătate! :)
    pupici...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multă sănătate, Ana ! Primăvară cu bucurii !

    RăspundețiȘtergere