luni, 28 octombrie 2013

Pentru dragele mele...

.. participante la Duminica, la poveşti - Pandhoraa, Carmen şi Elly - în dar

Fată verde cu părul pădure, /Fată verde cu părul pădure. /Simţi cum privirea lor vrea să te fure.
Noaptea-n ei ţese ie, /Zburătorii ca să vie, /Noaptea-n ei ţese ie  /Nimeni urma să le-o ştie
Fată verde ei te sărută /Cu privirea lor cea mută, /Ochii negri, ochi de ţigan.
Noaptea-n ei ţese ie, /Zburătorii ca să vie, /Noaptea-n ei ţese ie /Nimeni urma să le-o ştie
Umezi sunt de dor /Şi-a lor vis plin de zbor. /Noaptea-n ei se scaldă
În sclipiri ca de salbă ../În sclipirï de salbă...

3 comentarii:

  1. Multumesc, draga mea :) Imi place grozav piesa. Mi-a placut si prelucrarea celor de la K1.
    Am simtit ca e vorba despre noi. Sunt intr-o campanie de citit, de recuperat postari asa ca sunt foarte atenta. :)
    Noapte buna sa ai!
    P.S.- Ti-am raspuns la mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult pentru aceasta minunata dedicatie! Superba piesa, text, interpretare... Dar si fotografia ta e faina! te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc Anastasia,acum am ajuns si am ascultat dedicatia ta plina de tandrete...mi-a facut multa placere,te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere