duminică, 20 octombrie 2013

Semicentenar...

.. ce nu poate fi trecut cu vederea   :)
La mulţi ani, draga mea Carmen!

Urania m-a uimit,  zice că eşti clar nemţoaică  :)
portret astologic: _________________________________________________________________
angrenată continuu în activităţi care te solicită fizic şi psihic;
 îţi place ordinea, organizarea şi orele fixe, iar când toate sunt la locul lor ai eficienţă maximă; 
foarte preocupată de îndatoririle ce îţi revin, de realizarea obiectivelor şi de respectarea promisiunilor făcute, se pare că nu acorzi destul timp odihnei şi activităţilor recreative. 
De aceea, te sfătuieşte să moderezi ritmul, să respecţi limitele 
şi să nu îţi cheltuieşti în fiecare zi rezerva de energie.
Independentă şi exigentă, te străduieşti permanent să elimini orice blocaj care ar putea apărea în orice tip de comunicare; 
productivă, cooperantă şi performantă, ai nevoie să vezi orice progres făcut.
A! Spune că ai nevoie şi de mişcare!!!!
_______________________________________________________________________________

Ce zici? Te-a citit?

La mulţi ani, draga mea!              te îmbrăţişez cu tot dragul!

3 comentarii:

  1. iti multumesc din suflet pentru minunata surpriza! ce onoare! wow! :-*
    pupici, îmbratisari si numai ganduri bune, înzecit înapoi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca se potriveste .Este una din persoanele intalnite pe internet de care m-am atasat prin felul ei de a comunica cu oamenii,o admir si am un mare respect pentru Carmen.Urarile i le-am facut de la inceputul zilei.

    RăspundețiȘtergere