luni, 30 septembrie 2013

Amintiri în mozaic - septembrie 2013

                                                                                  rubrică găzduită de Irina
...în ultima zi a lunii septembrie, o zi ploioasă şi rece, îmi amintesc de însoritele zile de până acum. A fost o lună plină de evenimente, cu puţine zile rămase fără amintiri fotografice. Nu se vor regăsi toate aici, că-mi este practic imposibil să fac un astfel de colaj.

A fost o lună frumoasă, la propriu şi la figurat, cu multe momente de bucurie (sau aşa le-am interpretat eu) dar, sincer, îmi doresc ca luna octombrie să mi-o petrec mai mult timp "în casă", chiar dacă asta înseamnă mai puţine fotografii.
Mi-ar fi plăcut să vă spun că astăzi, fiind duminică, voi rămâne acasă şi mă voi odihni, dar... este luni, merg la birou şi încep o nouă săptămână "bogată"! :)
Mă opresc aici cu văicărelile şi vă las două colaje, care nu acoperă nici pe departe luna care se încheie astăzi :)

O săptămână frumoasă şi luna octombrie cu mult spor!


12 comentarii:

  1. imi place mult mozaicul saptamânii tale! Are de toate, asa ca viata cu cugetul curat.
    O saptamâna tihnita iti doresc, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. un colaj foto foarte frumos, ganduri bune si pozitive, dar opintite de graba de zi cu zi, a omului ocupat/
    O saptamana frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase trăiri în imagini!
    Şi mie tot cealaltă cruce îmi place mai mult! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Te îmbrăţişez, Mariana.
      Toate erau frumoase, dar aceea era cea mai frumoasă! :) după gustul meu (am întrebat şi era 90 RON)
      Îmi pare tare rău că nu mai am timp şi de celălat blog, ... cred că voi reveni totuşi, măcar cu gândul de fiecare zi.
      O săptămână frumoasă! Doamne ajută!

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa fotografia cu gara. Ma duce cu gandul la drumuri, plecari, vorbe de bun ramas, dar si vacante, copilarie, reveniri.
    Sa-ti fie octombrie asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... gara din Sinaia. Gara tinereţilor noastre! :)
      A rămas la fel de frumoasă!
      Mulţumesc, Iustina. Asemenea.

      Ștergere