duminică, 29 septembrie 2013

29 septembrie

Astăzi avem o sărbătorită..... 
La mulţi ani, dragă Elly!
... am căutat informaţii despre ziua de 29 şi iată ce am găsit:

Trăsături pozitive: 
idealism, creativitate, intuiţie, capacitate de analiză, stabileşte uşor legături cu oamenii  
Trăsături negative: 
lipsă de continuitate, pesimism, autoindulgenţă, lipsă de realism, lipsă de simţ practic

O zi de naştere cu numărul 29 arată că eşti extrem de creativ(ă) şi dispui de o intuiţie foarte bună. Latura spirituală a vieţii va ocupa întotdeauna un loc important, indiferent de ceea ce alegi să faci. Aspiri la starea de uniune cu tot ceea ce există. În adâncul tău simţi legătura cu forţa universală.. şi nimic nu va schimba asta. Posezi o gândire fină şi o judecată ascuţită, însă aceste calităţi nu au nimic de-a face cu logica sau raţiunea. Viaţa este adevărata ta sursă de inspiraţie. În sinea ta, eşti constient(ă) că te afli în mâinile destinului şi că nu poţi face altceva decât să te laşi în voia acelor forte înalte ce te îndrumă pe calea vieţii.


Născuţi în ziua 29: Vizionarii

  personalitate 
Personaje cu totul speciale, cei născuţi pe 29 se bucură de instincte şi intuiţii ieşite din comun.  
Sunt nişte vizionari. Detestă banalitatea, au ţeluri înalte şi proiecte ambiţioase. 
Pot face multe lucruri în viaţă, dar indiferent ce fac, le trebuie mereu hrană pentru spirit 
(cultură, religie, filozofie, ştiinţă, etc.). 
Se disting întotdeauna prin ceva şi au mare nevoie de atenţie. 
                                          Adesea întâmpină frustrări sau provocări spre mijlocul vieţii (30-35 ani).
  defecte 
Tendinţă de a alterna perioadele de exaltare cu cele de depresie şi anxietate; 
                                                                              sensibilitate la influenţele mediului, imprudenţă.
  dragoste 
Au mult sex-appeal, emoţii năvalnice şi nevoi afective uriaşe.
Dar relaţia de cuplu e o zonă fragilă, în care nu fac cele mai fericite alegeri.
Îndoieli, decepţii, neîmpliniri legate de sexul opus. 

După părerea mea, unele dintre afirmaţiile de mai sus nu se potrivesc cu Elly. Dar e bine să ştie ce ar putea crede alţii despre ea. 
Dacă fizic nu pot fi alături de tine, mă gândesc să-ţi fac totuşi un mic dar
O zi minunată să ai!

9 comentarii:

  1. Foarte frumos articol dedicat lui Elly și tuturor celor născuți într-o zi de 29, iar darurile sunt încântătoare ! Mă alătur și eu urărilor tale, deși i-am mai urat și pe blogul ei și pe altul.
    Să ai zile frumoase, Anastasia !

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele dintre afirmatiile de mai sus consider ca i se potrivesc perfect lui Elly ;)) Ii spun si la tine inca o data: la multi ani cu drag >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani Elly!
    frumos cadou i-ai facut tu, Anastasia draga! esti atenta si draguta, ca intotdeauna :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Vino sa vezi o sugestie pentru ”ceva de facut” ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) M-ai luat prin surprindere. Esti extraordinara! Iti multumesc din tot sufletul.
    Draga mea, multe dintre acele trasaturi de caracter de mai sus e potrivesc. Pozitive dar si cele considerate negative. Eu le-as spune scaderi.... Chiar faptul ca fac parte dintr-o zodie de asa-zisi vizionari e adevarat. Am vise premonitorii, din pacate. Nu m-au ajutat niciodata. De fapt stiu de multe ori ce se va intampla. Pur si simplu visez...Am mai spus asta pe undeva pe bloguri...
    Sa mai spun ceva despre zodia asta. Suntem nehotarati. Dar aceasta nehotarare nu e teama de a lua o hotarare ci teama ca n-o iau pe cea mai buna. Cel putin in cazul meu.
    Multumesc pentru daruri. :) M-ai nimerit cu tortul. Iubesc ciocolata, si alunele. Imi place orice e cu cacao sau/si cu alune. :)
    Te sarut!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) şi gărgăriţele nu? sunt bomboane cu ciocolată....
    Mă bucur că-ţi place tortul, m-am gândit mult de care să-ţi pun (mie-mi place mult cel cu fructe, aşa că am pus şi salată de fructe)... şi am ales acesta pentru simplitatea şi delicateţea lui. Chiar şi textul mi-a luat ceva timp, că nu eram mulţumită cum se vede... înţelegi tu

    Eu cred că eşti realistă şi ai simţ practic, ca să comentez doar două dintre aspectele negative enumerate de domnii "ştiu tot". Dar, nu contează.
    Nu pot comenta visele tale... şi mama era vizionară, pur şi simplu ştia brusc anumite lucruri (nu visa) - dar era mulţumită cu asta, considera că e ceva normal. Şi nu s-a discutat niciodată despre asta. Aşa era mama..
    Iar de tata, ce să spun? Era născut pe 28 septembrie :)

    Încă o dată: La mulţi ani! cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, toate imi plac :) Dar am enumerat doar cateva :)
      Si inca o data, multumesc!

      Ștergere