vineri, 20 septembrie 2013

Reflexii...

                 ... la Sorin  :)

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Acum este deja seara bună! :)
      mulţumesc, am făcut multe, multe :)

      Ștergere
  2. o imagine tulburator de frumoasa!
    start bun în weekend, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce lumina rece si aurie in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma ia cu friguri cand ma uit la imagine, desi e spectaculoasa ma duce cu gandul la zilele reci de sfarsit de toamna.
    Un sfarsit de saptamana cat mai frumos, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu înţeleg de ce, era august când am fotografiat, şi era cald!!!
      Un sfârşit de săptămână cât mai frumos şi ţie, draga mea!

      Ștergere
  5. Peisajul este foarte frumos, claritatea imaginii e minunata.
    Un coltiosr perfect de natura. Imi place mult fotografia :)
    O noapte buna sa ai, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am cumpărat un aparat foto nou, înainte de a pleca în vacanţă (un Samsung mititel mititel) şi este încă la primele lui 1000 de fotografii :)
      Imagine este din parcul naţional ...(n-am reţinut numele) din Suedia.
      Am făcut fff multe :)
      Pup, o zi minunată!

      Ștergere
  6. Ce frumos se reflecta,frumos cadru !
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. O reflexie remarcabila!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acelasi colt de Rai, alta perspectiva! O imagine pe care se pot tese multe povesti. :)
    Zile fericite! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Acelaşi lac, perspectivă diferită.
      Am făcut multe fotografii (gândindu-mă la reflexii), să-mi ajungă tot anul... :)

      Ștergere