duminică, 1 septembrie 2013

întâi de toamnă!

Bună dimineaţa...

8 comentarii:

  1. intai de toamna e cam verde in poza, dar e o poza superba si iti multumesc ca ai impartit-o cu noi.
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, încă!
      Chiar a fost o zi superbă!
      O săptămână minunată!

      Ștergere
  2. Toamna e anotimpul meu preferat - e precum iubirea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multă vreme a fost şi al meu...
      La un moment dat însă m-a încântat primăvara :)

      Ștergere
  3. O imagine frumoasa.Peste cateva saptamani va fi alta culoare,culoarea toamnei pe care o admir cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să ajung şi eu să fotografiez culorile de care spui.. undeva la munte...
      În oraş, mai puţin..
      O săptămână minunată!

      Ștergere
  4. Frumos! Si soarele... :)
    O saptamana minunata, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. A vdnit toamna !
    Ador si eu toamna cu tot ce aduce ea ,dar inca nu m-am saturat de vara!
    Superba imaginea ce inca nu ilustreaza toamna!
    O toamna cât mai plãcutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere