vineri, 4 ianuarie 2013

Reflexii...

 
Aţi fost cuminţi? Eu am mâncat toate dulciurile şi acum mă ascund la SoriN...

20 de comentarii:

  1. Este intr-adevar magnifica imaginea,te felicit pentru "captura". Foarte bine realizata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc, Cerasela, dar nu e a mea, e de pe net.
      weekend plăcut!

      Ștergere
  2. waw...ce privire nevinovata are ! Minunata reflexia aleasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo...adorabila,adorabila reflexie...
    imi place muuuuuult de tot! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca trece sa manance si masa...:))
    Ce dulce e!
    De la dulciurile mencate i se trage?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce reflexie dulce! :) ce ochisori superbi!

    La multi ani, draga mea Anastasia! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Aceasta e cumva o mare tableta de ciocolata?
    Cam asa pare ;)
    Frumoasa imagine! Ce ochi mari si expresivi!
    O seara placuta, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  7. Deosebit de frumoasa si dulce reflexsie, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-adevar imaginra este deosebit de atragatoare.
    O noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere