vineri, 25 ianuarie 2013

Reflexii...

 
"Ca-ntr-o legendă veche şi uitată
în valea noastră s-a ivit o sfântă.
În preajma ei mereu văzduhul cântă.
Şi umblă zvon că noaptea câteodată
când stă pe întuneric în chilie
văpaie i se-aprinde pe la tâmplă.

Nu bănuieşte sfânta ce se-ntâmplă.
Nu bănuieşte aureola vie
ce-njurul capului îi luminează,
zvâcnind şi înteţindu-se-n visare.
Ea simte numai şi se miră trează
cum fluturii de noapte-o cercetează,
cum sfârâind prin păr ca-n lumânare
îi cad pe rând, cenuşă, la picioare."
(Aureolă, Lucian Blaga)
să ne-ntoarcem la SoriN, gazda noatră de astăzi...

20 de comentarii:

  1. Imagine, text şi fundal sonor ambiental optim. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. reflexia perfecta? :))
    O zi frumoasa sa ai draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucian Blaga e un poet "greu" pentru mine. Dar poezia atasata frumoasei reflexii de azi e deosebit de frumoasa. Si spune o poveste minunata...
    Mi-a placut foarte mult. Si eu cand spun asta despre o poezie...e ceva :)
    Seara placuta sa ai, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut!
      Eu am o imaginaţie bogată şi întotdeauna când citesc ceva, în mintea mea se derulează şi filmul..., sau foto, după caz :)
      Seară plăcută, draga mea!

      Ștergere
  4. fermecatoare reflexie!...
    un weekend minunat, anastasia ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos fundal muzical, o imagine candida
    Lucian Blaga mi s-a parut intotdeauna mai greoi. Sau, poate unde la liceu nu intelegeam mare lucru :)) dar poate cu inaintarea in varsta ai alta intelegere
    O seara minunata

    RăspundețiȘtergere

  6. Felicitari pentru postare!
    O zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunată reflexie! Şi versurile pe măsură. Iar fondul muzical l-ai ales atât de bine, ca să zăbovim cât mai mult pe la tine.
    Sărut mâna, Anastasia! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cum doreşte fiecare!
      Mulţumesc, Alex.
      Weekend cât mai plăcut!

      Ștergere