sâmbătă, 18 mai 2013

Happy Weekend / Miscelania

postarea participă la Happy Weekend 
rubrică găzduită de Elly



Vasile cu Gheorghe la vânătoare. Stau ei ce stau, stau ce
stau… la un moment dat văd ei că se mişca o tufă.  Pune
mâna Vasile pe puşcă, trage un foc spre acea tufă şi vede
că nu se mai mişcă tufa. Zice Vasile:
- Du-te şi vezi ce am puşcat.
Se duce Gheorghe, intră în tufă şi îl strigă Vasile de afară:
- Gheorghe, ce am puşcat?
- Mă Vasile, nu ştiu ce îi, da după buletin, îi Ion!
 
 ### ----

 

Trei prieteni se laudă cu nevestele lor. 
Primul: 
-Eu am o nevastă, ca un fluture! 
Al doilea: 
-Nevasta-mea e ca o caprioară! 
Al treilea stă şi se gândeşte, se gândeşte... şi, după două minute, zice: 
-Păi, nici a mea nu seamănă a om!


### ----

 
Entuziasmată de realizările uimitoare ale tehnologiei digitale în arta fotografică, o femeie vine la un laborator foto cu o poză a soţului ei decedat, cerând să fie scoasă din poză pălăria de pe capul bărbatului. Fotograful o întreabă:
- Spre ce parte a capului îşi pieptăna părul?
- Nu-mi mai amintesc exact, dar o sa vedeţi când o să-i scoateţi pălăria…

  

 ### ----

Un faimos colecţionar de artă se plimba pe străzile oraşului, când... vede la uşa unui mic anticariat o pisicuţă slabă care bea lapte dintr-o farfurioară. Privirea expertului nu se putea înşela: farfurioara era o piesă foarte veche şi deosebit de valoroasă, poate chiar piesa pe care o căutase întreaga viaţă.
Încercând să îşi păstreze calmul, intră în magazin şi îi oferă proprietarului doi dolari pentru pisică, dar acesta refuză. Disperat, colectionarul urcă preţul, până la 20 de dolari. Vânzătorul îi ia banii şi îi pune pisica în braţe.
Proaspătul proprietar al felinei se uită la farfurioară şi, pe un ton nepăsător, spune:
- La preţul ăsta aţi putea să îmi daţi şi farfurioara pisicii. S-a obişnuit cu ea şi m-ar scuti şi pe mine să mai cumpăr alta.
Proprietarul îl refuză vehement:
- În nici un caz, nu o vând pentru nimic în lume! Este farfurioara mea norocoasă. Doar săptămâna asta am vândut la preţ bun 28 de pisici.


şi... o mică încurajare  :)


 Vă îmbrăţişez pe toţi. Weekend cât mai plăcut vă doresc!

15 comentarii:

  1. Foarte haioase, dar ultima fotografie e nemaipomenita, ar face sa rida pe oricine. :)
    Multumesc Anastasia! Mi-am inceput sambata cu un zambet la tine!
    Week-end placut, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia cu farfurioara e super tare, dar gluma din fotografie nu o înteleg! Sorry! :))
    Ma lamuresti tu, te rog?
    Te pup Ana, un weekend fain draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce farfurie norocoasa :)) poate a aprins si el o lumanare la 6/49, dar primeste marele premiu in rate, cate o pisica :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Glumele sunt excelente! Cea cu pisica e absolut geniala. :) Unde gasesc si eu o farfuriuta din aia? :))
    Dupa fotografia cu lumanarile...chiar ma simt incurajata ;) Mai am sa incep sa si joc. Atunci printre lumanarile de acolo se va regasi si una de la mine ;)
    Happy weekend, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Amuzantă întreaga postare!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai mult mi-a plăcut bancul cu pisica şi farfuria. Asta da strategie de făcut bani... :))
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bune glumele si imaginea m-a facut sa zambesc!
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  8. Haioase bancurile scrise de tine dar imaginea face toti banii :))

    Weekend placut iti doresc !!

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti in dispozitie sadica, dar ce tari sunt bancurile acestea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Farfurioara norocoasa, nici lumanare la 6/49 nu mai trebuie. Super amuzanta postarea ta. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte tare gluma cu farfuria si ultima imagine - noroc cu explicatia din comentarii, eu citeam "6149" :D
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  12. VĂ MULŢUMESC TUTUROR, O SĂPTĂMÂNĂ MINUNATĂ VĂ DORESC!

    RăspundețiȘtergere