sâmbătă, 25 mai 2013

The Versatile Blogger Award

...primit zile acestea de la Domniţa din Ploieşti, căreia îi mulţumesc foarte mult pentru aprecieri. Regulile redistribuirii le găsiţi pe blogul ei..., eu încerc să răspund provocării:

a. 7 lucruri despre mine
1. în ultima vreme am devenit împătimită de procesarea fotografiilor, cred că se vede... :)
2. pentru că ieri a apărut Arta esenţei, deja mi-am cumpărat-o şi am început să o citesc (tocmai ce am terminat "Arta simplităţii" - acelaşi autor,  aceeaşi editură)
3. aş vrea să cunosc personal - poate chiar să devenim prietene - pe câteva dintre doamnele din spatele blogurilor
4. mi-aş dori să revăd Parisul, nu ştiu însă dacă se va întâmpla curând.. :(
5. îmi doresc foarte mult să particip sâmbătă, 1 iunie, la lansarea cărţii scrise de dl. Radu Beligan, nu numai pentru că sunt prietenă cu Lamia, fiica dânsului, ci pentru că mi-a plăcut ca actor. Dar..., trebuie să fiu în altă parte  :(
6. tot sunt în sfera asta, mi-ar plăcea să o cunosc personal pe Oana Pellea. 
7. mi-aş dori să ajut cât mai mulţi copii cu probleme - de sănătate, materiale etc.
    Cam atât despre mine..., abia aştept să citesc lucruri noi despre voi!   :)

b. oferirea premiului altor 15 bloguri citite zilnic şi/sau apreciate
Trebuie să vă spun că apreciez multe bloguri, în principal, toate blogurile pe care le am în listă. De aceea, îmi este foarte greu să nominalizez - unele au fost nominalizate deja (vezi Melly sau Andreia..) ... altele l-au primit deja (Meeha). 
Luate la întâmplare, ar fi cam aşa:
Carmen, Elly, Doru, Ralu, SoriN
Minnie, Meeha, Mona, Mala, Mirela
Design interior, Ama, Jutta, Kim K., Nancy
cărora le ofer şi o floare, că tot am pomenit de noua mea obsesie    :)
- am citi astăzi la Mirela despre trandafiri -
 

Dar, urmăresc şi alte bloguri care-mi plac, de exemplu Max Peter, Corcoduşa, Florin, Ella, GeaninaCălinNico, Tina şi mulţi alţii... Îi respect în primul rând ca oameni (îi citeşti printre rânduri.. :)) şi apoi munca lor (de pe blog). Le ofer şi lor acest award, împreună cu apecierile mele (şi foto originală).
  sursa foto: net


Iertaţi-mă, nu voi da link către blogul vostru, doar vă voi anunţa. 
Weekend plăcut tuturor!

18 comentarii:

  1. :) Anastasia...Ma onoreaza aceasta nominalizare dar ma si obliga si cum eu nu sunt chiar prietena acestor dezvaluiri despre mine...(desi am mai facut-o de vreo 2-3 ori)...voi incerca. De dragul tau :)
    Am mai ramas datoare cu o astfel de provocare. Nu am uitat dar cred ca deja e foarte tardiv...
    Am sa incerc sa o rezolv pe aceasta. In 2-3 zile, pentru ca presimt ca vor mai fi. Deja mai este...:)
    E frumoasa pasiunea pentru fotografii si editarea lor. Imi place ce rezulta. Trandafirul de azi e splendid!
    Iti doresc sa ti se implineasca acele cateva dorinte. Sunt dorinte foarte frumoase. :)
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea dragă de trei ori! :))
      Mă bucur că l-ai primit.
      Nu ai absolut nici o obligaţie. De aceea nu am copiat regulile "redistribuirii".
      Am fost foarte preocupată în acest weekend şi nu mi-am găsit liniştea până nu am scris articolul de azi. M-am simţit groaznic!! Acum e mai bine...

      Dintre dorinţele enunţate, 3 cred că mi-o doresc cel mai mult în acest moment şi sper ca în această vară să reuşim să ne vedem :)

      O săptămână frumoasă! pup

      Ștergere
  2. eu nu pot decât să îţi mulţumesc pentru nominalizare; sper să o şi merit. iar cu dusul mai departe, îi voi lăsa pe alţii, pentru că la mine în colţ nu mai intră decât muzică.
    un weekend frumos şi senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum, nu?! Eşti foarte dedicat segmentului căruia te adresezi!
      O săptămână minunată şi ţie! Mulţumesc că l-ai acceptat!

      cât despre datul mai departe, nu-ţi face griji, nu l-am oferit pentru asta! :)

      Ștergere
  3. Ana, multumesc pentru award! Chiar daca la mine pe blog anuntai ca, citez: "am un award ptr mine" curiozitatea a învins! Am venit sa vad si cand colo ce sa vezi? Este si pentru mine! :))))
    pupici Ana si multumesc! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da, sunt ceva...
      Uneori trebuie să fiu pupată pe frunte, de deşteaptă ce sunt!!! :)

      Ștergere
  4. Multumesc din suflet, Anastasia, chiar acesta a fost primul premiu pe care l-am primit in blogging! Sustin cu tarie punctul 3 (!!!) si inteleg perfect cum te fura programele de editare :)
    PS: Am putea vorbi putin si despre punctul 7, fiindca acest al doilea job al meu, care mi-a absorbit tot timpul, este de fapt la o fundatie umanitara care are in ingrijire multi copii - este un proiect de suflet si de aceea nici nu mi-a parut rau ca mi-a acaparat tot timpul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe pup, Miha.
      Ştiu că l-ai primit.. Dar trebuia să spun ce-mi place, nu?
      Mă bucur pentru cel de-al doilea job, chiar aduce mari satisfacţii.
      (acum pregătesc, împreună cu un ONG, o editură şi o librărie, ziua de 1 iunie penru copiii dintr-o casă de copii. Sper să se bucure. Şi să reuşim noi să le dăruim ce au nevoie)
      O săptămână uşoară!

      Ștergere
  5. Thank you for including me -- although I don't participate in awards, I do appreciate your thoughtfulness.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc din suflet pt nominalizarea umilului meu blog! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îţi mulţumesc. De fiecare dată când te vizitez îmi mângâi sufletul cu frumuseţe. Doamne ajută!

      Ștergere
  7. thank you so much darling Anastasia!!!! Big hug, have a beautiful week dear friend, Jutta

    RăspundețiȘtergere
  8. Un gând bun si o zi frumoasã!
    Sãrut mâna !
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult de nominalizare Anastasia, o zi buna sa ai si linistita

    RăspundețiȘtergere