miercuri, 15 mai 2013

MfC 20 / Remember Athos

 
dram de dar din darul soţului meu

21 de comentarii:

  1. Frumos dar.
    Pacat ca n-ai putut sa fii si tu acolo.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-as putea sa pot merge acolo dar stiu ca femeile nu au acces :(
    frumoase tare fotografiile facute de sotul tau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc, îi transmit :)
      a făcut mai mult, poate mai postez...

      Ștergere
  3. Frumuseţi naturale şi frumuseţi făcute de om creează împreună locuri minunate

    RăspundețiȘtergere
  4. Muntele Athos? Ce loc deosebit, plin de taine si binecuvantari divine... Am aruncat o privire spre acest loc sfant, privind fotografiile.
    O zi frumoasa, Anastasia! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Placute amintiri!
    Foarte frumos surprins!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumose fotografii. Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate, cerul si marea ,sunt fantastice!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase fotografii... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar din dar ...
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. superbe imagini! ;)
    seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate! O reala bucurie, si cred ca si transformare, este pentru cel ce viziteaza acest loc sfant!
    Minunate imagini draga Anastasia! :)
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. MĂ BUCUR CĂ V-A PLĂCUT. :)
    ESTE O EXPERIENŢĂ PENTRU ..BĂRBAŢI;
    EU NU-MI DORESC SĂ MERG, NU AM NEAPĂRAT UN MOTIV - PUR ŞI SIMPLU NU-MI DORESC.
    ÎMI PLAC ÎNSĂ POVEŞTILE DE ACOLO... :) ŞI DUHUL ...

    O SEARĂ FRUMOASĂ TUTUROR!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună Anastasia!
    Minunate poze!
    O seară minunată draga mea!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos locul :) este norocos sotul tau daca a ajuns sa'l viziteze:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e prima dată. În fiecare an merge câteva zile - o săptămână.

      Ștergere
  15. fericit sotul tau ca a calcat pamantul in locurile acelea! Multumim ca prin ochii lui, am avut si noi acces, multumim Anastasia draga!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Darul in imagini este superb :) Imi plac toate.
    O noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos darul, cu siguranta il meriti. Si pozele sunt extraordinare. Multumesc ca le-ai impartit cu noi.
    PS De ziua mamelor eram in drum prin Europa, dar iti multumesc oricum pentru your nice gift! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase amintiri! Ai primit un cadou minunat de care te-ai bucurat din plin, dupa cate vad.
    Iti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere