luni, 6 mai 2013

Monday quote


12 comentarii:

  1. Fara doar si poate! :)
    o saptamina minunata iti doresc draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce noroc am!
    Eu ma simt iubita pentru ceea ce sunt! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este. Gide a grait adevarul.
    In jur observ ca se cam ca se poarta altceva... dar eu sunt tot contra curentului :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine sunt cei care poartă... ce poartă?

      Te pup şi eu. Zile cu pace în continuare!

      Ștergere
  4. *cred ca am gresit ceva in fraza...sper sa se ierte si sa se inteleaga :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place "zicerea" de pe poza, numai ca unii nu ar fi de acord! Imi place si floarea ta usor "patinata"...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacea si lumina sa fie alaturi de tine! Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere