sâmbătă, 11 mai 2013

FFFB 5 (Weekend reflections )


WR

este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi.
______________________________________________________
Aţi încercat să trăiţi în spiritul:

Aceeaşi... din Răsfăţ
"Primăvara aceasta în cabana mea
Absolut nimic,
                              Absolut totul."       (Kobayashi Issa)

Eu, da. Toată săptămâna. 
Simplitatea este atât de frumoasă... ascunde atâtea minunăţii... 

Ştiaţi că în SUA, în perioada crizei de treizeci de ani, banii erau mai puţin importanţi decât stilul? Cum aproape toate familiile erau sărace, nu banii făceau diferenţa între ele, ci modul de a vorbi, educaţia, buna cunoştere a limbii (engleza, în cazul lor), valorile morale şi gustul pentru lucrurile de calitate. Fiecare folosea în viaţa de zi cu zi ce avea el mai frumos şi punea pe masă un buchet de flori. 
Nimic nu ne opreşte să aducem un strop de frumuseţe în viaţa nostră. Detaliile au o deosebită importanţă. Atunci când ele sunt desăvârşite, ne echilibrează. Iar când sunt neglijent "aranjate", ne scot din sărite. 
Aşa că iar am dat/aruncat o mulţime de  lucruri pe care nu le voi mai folosi niciodată, chiar dacă îmi plac încă, am rearanjat şi am regândit imaginea de ansamblu... ceea ce mi-a creat o reală şi relaxantă stare de bine. 
Acum mă simt în vacanţă... şi totuşi acasă!    :)
Sper să-mi pot păstra starea cât mai mult timp cu puţină şi chiar să o permanentizez.
Weekend plăcut tuturor şi bucurie!  Aştept poveştile voastre. Pupici

13 comentarii:

  1. spre fericirea mea, nu doar eu iubesc florile ci si sotul meu, asa încât cumparam amândoi si nu exista saptamâna în care sa nu avem flori în glastra!
    Frumos articolul tau! Un weekend minunat iti doresc! :)
    PS: draga mea, poate ca nu ai stiut, insa orice link adaugat mai tarziu nu mai are efect de ping, ci ramane o simpla trimitere catre articolul pomenit; de aceea, sa nu te miri ca eu am lasat cele doua linkuri initiale si am adaugat pe acesta - al treilea :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna treaba!
    Innoirea nu inseamna doar cumpararea altor lucruri, ci si simpla indepartare a celor de prisos.
    Ma duc sa pregatesc postarea! :)
    Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic în exces, doar strictul necesar! E atât de reconfortant!
      Cred că intru în zona zen... :))
      Weekend minunat, draga mea! pup

      Ștergere
  3. Sa stii ca si eu prefer simplitatea. In tot si toate.
    Din pacate am o mare problema in a arunca diverse...chiar de nu prea le mai folosesc sau chiar nu. Am mai aruncat diverse si m-am trezit ca-mi trebuiau :(
    Voi reveni...am sa pregatesc si eu ceva. As vrea sa stiu pana cand e valabil tabelul :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut şi eu această problemă. Cred că am rezolvat-o aruncând pur şi simplu.. şi-apoi m-am descrcat cu ceea ce-mi rămăsese :) Probabil mi-am făcut şi ceva nervi, dar a trecut destul de mult timp de atunci şi.. oricum, mi-am schimbat stilul şi modul de abordare.
      Te aştept cu drag până mâine seară, ora 23.59 :)
      te pup şi eu!

      Ștergere
  4. Cred ca simplitatea este cel mai fericit mod de viata!
    Aduce atat de multe bucurii si satisfactii!
    Te pup Ana, o duminica frumoasa!


    ps. am scris un e-mail !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa cred şi eu.
      Te pup, draga mea.
      Şi te aştept şa fffb :)
      duminică plăcută!
      pup

      Ștergere
  5. Îţi doresc să ai o vacanţă nesfârşită şi plină de stropi de frumuseţe, la tine acasă!
    Interesant cum oamenii s-au focalizat pe lucrurile de valoare nemonetară abia atunci când au rămas fără bani. În rest banii par să epateze toate celalte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţmesc, Andreia dragă.
      Parese că cei cu bani ajung într-un punct în care au foarte multe de învăţaţ de cei pe care îi dispreţuiau... :) Deşi există şi excepţii.
      Duminică plăcută în continuare! pup

      Ștergere
  6. Eu am juns demult la concluzia aceasta si procedez in continuare la fel. Chiar daca imi trebuie ceva ce am aruncat, gasesc solutii salvatoare de fiecare data! :)
    Eu am venit mai tarziu! Iertare!
    O saptamana minunata, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-ai venit! :)
      Multumesc pentru minunatele momente impartasite cu noi!
      O saptamana cat mai frumoasa, draga mea Nico! Bucurie!

      Ștergere