joi, 23 mai 2013

Little Things Thursdays {May 23}


Lucrurile mici ne fac viaţa mai frumoasă!  Sună ca o reclamă, dar este adevărat. 
Care ar putea fi unul dintre acestea? Eşarfele, de exemplu. Din textură naturală, bineînţeles. Aşa că... bine aţi venit în "şifonierul" meu!   :)
Nu mai este un secret că îmi place foarte mult culoarea alb. Cui nu-i place? 
Poate fi asortată foarte uşor cu orice altă culoare pastelată şi discretă.... Aşa că mi-am pregătit  eşarfele mele de primăvară-vară, acestea fiind preferatele de anul acesta.

Small things make our lives more beautiful! Sounds like an advertisement, but it is true.
What could be one of them? Scarves, for example. Of natural texture, of course. So ... Welcome to my "
wardrobe"!      :)
There is no secret that I really like white. Who doesn't ? It can be matched easily with any other pastel and discrete 
color.... So I prepared my spring-summer scarves. These are the favorites of this year.


 Sharring with
Little by Little

7 comentarii:

  1. Cata dreptate ai, lucrurile mici aduc cele mai mari bucurii! Frumoasa colectia ta de esarfe!
    pup, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. I am more of a 'black' kind of girl to be honest. Pretty scarves though

    Mollyxxx

    RăspundețiȘtergere
  3. I really like the tones of your scarves and how they are all interchangeable with each other. Nice collection!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt frumoase, delicate.
    Imi place si mie culoarea alb desi nu am prea multe obiecte vestimentare albe.
    Cat despre esarfe, port si eu dar iarna, primavara... :)

    RăspundețiȘtergere