sâmbătă, 18 mai 2013

FFFB 6 (Weekend reflections)

 
WR

este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi.
______________________________________________________
Una dintre bucuriile săptămânii care tocmai se încheie a fost savurarea momentelor de linişte în compania fotografiilor aduse de soţul meu din Sfântul Munte. Am selectat pentru voi câteva flori... Sper să vă încânte la fel de mult.
Weekend cât mai plăcut tuturor!


Am a mulţumi dragelor mele:  
pentru participare la ediţia de săptămâna trecută a rubricii

În acest weekend găsiţi momente minunate şi la:

6 comentarii:

  1. florile salbatice sunt cele mai frumoase din lume! ador macii, dar fiecare floare are frumusetea ei aparte. Deosebiti sunt si nuferii :) Multumesc pentru frumosul slideshow!
    te pup. Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt minunate imaginile aduse de sotul tau de la Athos! Amintiri de neuitat!
    Week-end placut draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Anastasia!
    Superb filmulețul,îmi plac mult florile de câmp!
    Un weekend excelent draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase, pline de lumin si culoare!
    Si eu iubesc florile de camp. Sunt minunate in simplitatea lor! De altfel, cand si cand, am si postat flori din flora spontana. :)
    Eu postez maine, Anastasia. Ca si saptamana trecuta. Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase flori ai primit! Si eu indragesc florile!
    Un weekend minunat, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea Ana, eu îti multumesc ca esti o gazda asa de buna! ☺
    De cate ori vin în Ro iubesc sa ma duc pe dealurile care înconjoara satul unde locuieste mama soacra si sa adun flori salbatice! O splendoare!
    te pup Ana, duminica faina în continuare!

    RăspundețiȘtergere