miercuri, 13 februarie 2013

MfC 7

  între vis şi realitate...

21 de comentarii:

  1. Aşteptăm clienţi - e deschis! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Exact Masa Tacerii mi-a trecut si mie prin cap! :D E o varianta chiar reusita.
      Happy WW!

      Ștergere
  3. O tăcere cu aer curat, ospitalitate și poftă de vorbă bună, pe care ți-o adresez cu drag, Anastasia. Să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Masa haiducilor.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. aici nu trebuie sa vorbesc? zic in soapta...imi place...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cand te gandesti ca Brandusi s'a chinuit atat sa faca ceva asemanator[-( :))

    RăspundețiȘtergere
  7. La masa rotundă :)!
    Frumos

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun pt picnic dupa ce se face gratarul.
    HappyWW!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasa masa rotunda! rustic si sanatos!
    happy WW!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Simplu. Si ca orice lucru foarte simplu e si frumos.
    Nu ma gandesc la gratare si picnic-uri. Nu le prea frecventez. Insa imi pare un loc potrivit pentru meditatie...
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos. O noapte liniștită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Taietorii de paduri si-au pregatit mobiler de... gradina?! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasă poză şi frumoasă idee!

    În curtea părinţilor, am vut cu ani în urmă o astfel de "masă a tăcerii" - locul unde ne beam cafeaua când ne strângeam cu toţi.

    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Vă mulţumesc tuturor pentru comentarii.
    o săptămână minunată să aveţi!

    RăspundețiȘtergere