sâmbătă, 28 septembrie 2013

HW 38 / Vrei să emigrezi? Măi băiete, gândeşte-te mai bine...

.... hai la Elly cu glumiţe / dai un click, da ştii că ...  / 
 

pe principiul  
”Ilie Moromete este idolul meu pentru că nu avea multă şcoală şi se credea superior din naştere” 
mă întreb:  Cum o fi în alte ţări?
În Olanda
Ai două iubite. Te poţi însura cu amândouă. Mai mult, ele se pot căsători între ele.

În China
Ai două iubite. Din câteva miliarde de motive.

În Mexic
Ai două iubite. Vin hoţii şi fură jumătate. 
Îţi mai dă vecinul una. 
Împrumuţi trei din barul de vis-a-vis. 
Vecinul îşi ia partea înapoi. Câte ţi-au mai rămas?

În Anglia
Ai două iubite. Absolut superbe.... Iar ai băut prea mult!


În SUA
Ai două iubite. Una pe Facebook şi una pe Myspace. Nu le-ai văzut niciodată.
În Brazilia
Ai două iubite. Rosaria Fiorella Andrea Luiza Esmeralda Carla Vitoria Alessandra del Campo şi încă una.

În Dubai
Ai două iubite. Placate cu aur.

În Suedia
Ai două iubite pentru că la IKEA chiar găsesti orice..

În Spania
Ai două iubite. Mai târziu descoperi că ele sunt de fapt surori. 
Puţin mai târziu afli că tu eşti chiar fratele lor mort la naştere.
 Mai ai un frate geamăn dezmoştenit de către soacra portarului, care portar nu-şi mai aduce aminte nimic din copilărie....
În Grecia
Ai două iubite. Vecinul se cam dă la una din ele. Dimineaţa te trezeşti cu un cal mare de lemn în faţa casei. Mai bine fugi!!!


Weekend frumos!  :))) 

Dacă aveţi timp, merită să aflaţi cine este Ada Milea

20 de comentarii:

  1. intotdeauna e o placere s o asculti pe Ada! :) dar tot mi-e gandul la emigrare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai in Romania nu poti sa ai doua iubite. Si una e prea mult, daca esti baiat bun, te lasa fara nimic cat ai zice "Pâs" !

    RăspundețiȘtergere
  3. ei uite ca mi-am luat timp sa vad videoclipul, pâna la capat! :) excelent! absolut un fenomen aceasta Ada Milea! la început... m-am gândit, oare de ce o recomanzi, dar pe la mijlocul înregistrarii a început sa îmi placa si pâna la final am ajuns sa spun WOW! un talent absolut!
    multumesc Anastasia draga, articolul tau de astazi mi-a facut o deosebita placere!
    happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Totdeauna mi-au placut proverbele si zicatorile.Aveam chiar o carte destul de mare pe vremuri. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te necăjeşti când te trezeşti în plin proverb?
      Mie-mi vine să intru în pământ de ruşine... :)

      Ștergere
  5. Baiii...ma mai gandesc!
    Sa ai o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca vrei sa ai doua iubite, trebuie sa-ti alegi cu grija tara in care sa traiesti. Ada Milea e deosebita ca intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant se pune problema iubitelor in diferite colturi de lume ;)
    Nu ma bate gandul sa emigrez. Asa cum e, cu bune si rele, iubesc Romania. Si o iubesc si pentru oameni ca Ada Milea. Nu vazusem acest material care e fabulos. Ada e un adevarat personaj. :) Multumesc pentru clipul cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant articolul tau!
    Ada Milea e deosebita !
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Amuzant articolul tau !
    Imi place Ada Milea !
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere