miercuri, 18 septembrie 2013

MfC / Muzeul trenurilor, Sinaia

... pe mine m-a lăsat fără cuvinte!

20 de comentarii:

  1. Muzeul trenurilor la Sinaia? Trebuie să fie frumos, nu am mai fost de foarte multă vreme pe acolo.
    Să ai o zi liniștită și faină !

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai lasat chiar fara cuvinte...
    La o prima vedere imi parea sa fie niste fotografii de prin Austria nicidecum din Sinaia
    Foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi eu am rămas la fel.
      am intrat într-o doară... şi nu mai voiam să ies! :)
      din acest motiv s-a prelungit "excursia" până târziu în noapte, noroc că eram cu maşină! (în care am şi adormit pe drumul de întoarcere)

      Ștergere
  3. draguuuuut! intr-o astfel de expozitie, orice adult se simte copil si traieste clipa bucurându-se! Excelent colaj!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este! uiţi de timp, de vârstă, de tot! vrei doar să nu pierzi nici un detaliu :)
      o zi minunată, raga mea!

      Ștergere
  4. Super interesant! Am auzit de el, de fapt daca imi amintesc bine, am si vrut sa-l vizitez odata, dar nu mai stiu de ce n-am facut-o. La urmatoarea vizita la Sinaia nu-mi mai scapa.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) ti-a fost teama ca te cearta Carmen daca pui mai multe poze???

    RăspundețiȘtergere
  6. O joaca pentru cei mari.Nu am reusit sa-l vad in realitate,decat in reportaje.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi noi avem nevoi din când în când de bucurii nevinovate! :)

      Ștergere
  7. Am deschis colajul in fereastra noua si se vede frumos, adica suficient de mare ca sa se inteleaga detaliile care sunt minunate.
    Cred ca si pe mine m-ar fi lasat fara cuvinte :)
    O noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e minunat! sute de detalii.
      de ex,
      biserica - în stânga ei este o înmormântare, în dreapta, o nuntă (cu fotograf şi tot ce trebuie)
      sau incendiu... sau pescuit...
      până şi o ursoaică care se străduieşte să treacă prin gaura unui gard de sârmă ca să-şi ajungă puii :)

      O zi minunată, Elly. pup

      Ștergere
  8. Acestea sunt "machetute"!!! :) Excelente! Ce-mi placea pe vremuri sa montez fel si fel de orasele si alte cele! Sigur, si acum imi place dar ma multumesc numai cu... puzzle! :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câtă răbdare au avut oamenii care le-au făcut...! sunt perfecte!
      o zi minunată şi ţie!

      Ștergere
  9. Chiar dacă unii le socotesc "doar" nişte machete, sunt adevărate bijuterii! Sau..."jucării" pentru cei mari! Nu-ţi mai iei ochii de la ele.

    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ar fi interesant de vizitat! Din pacate eu am vazut doar o singura data Sinaia si atunci in fuga, doar Manastirea Sinaia.
    Mi-ar fi placut sa trec pe la metocul manastirii Prislop, dar eram intr-o excursie organizata si nu a fost timp.
    Sa ai o duminica placuta Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost, am fost! E minunat montat, copiii sunt fermecati de obicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi adulţii...
      noi ne bucuram de fiecare "scenetă" descoperită! :)

      Ștergere