vineri, 13 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 16

... găzduit de Taniuşa
Astăzi.... 13/09/2013, ora 22.00
Afară... adie uşor vântul şi e neobişnuit de linişte.
Mă gândesc ... că trebuie să-mi găsesc cumva un echilibru între timpul pe care-l aloc problemelor de serviciu şi cel dedicat problemelor personale - casă, blog etc. 
Locurile de unde învăţ ... atitudinea pr. Bejan, starea lui de spirit, nobleţea cu care povesteşte şi chiar umorul!
Sunt recunoscătoare pentru ... ziua de astăzi. A fost o zi minunată.
Dinspre bucătărie ... se-aud din timp în timp paginile  unei cărţi.. soţul meu citeşte mâncând.  :)
Sunt îmbrăcată cu ... o rochiţă foarte lungă şi comodă.
Citesc ... aceeaşi carte ca săptămâna trecută.
Ceea ce aştept (sper) ...  s-avem o toamnă lungă şi frumos colorată.
Ce mai meşteresc ...  în minte, două albume foto pe care aş vrea să le fac cadou de Crăciun.
Ascult ... Mircea Vintilă.
În casă ... este prea cald, după pofta mea.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... fotografia minimalistă. Simplă şi autentică.
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... administrative şi odihnă.
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi:



Un sfârşit de săptămână minunat vă doresc!

4 comentarii:

  1. Il inteleg perfect pe sotul tau, si mie imi place sa mananc si sa citesc, atunci cand mananc singura, dar asta se intampla foarte rar.
    Superba fotografia, impresionanta !
    Duminica frumoasa, Anastasia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) şi lui i se întâmplă rar.
      Duminică frumoasă, Zina, mulţumesc!

      Ștergere
  2. Deja te-ai apucat de confectionat cadourile de Craciun? Si eu sper la un echilibru intre job si viata... O saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdată în minte, dar, da, aşa fac eu, mă pregătesc din timp. :)
      În felul acesta nu uit pe nimeni :)
      dar şi personalizez cadourile...
      O săptămână binecuvântată şi ţie, Anca.

      Ștergere