miercuri, 25 septembrie 2013

Despre FFFB

Dragele mele drage, de trei ori...
Stând la poveşti cu Diana, mi-a venit în gând să schimb denumirea rubricii mele de duminică. Mi se pare mult mai potrivită denumirea de "Duminica, la poveşti ..."


 Tematica rămâne aceeaşi
 .. o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi.

Rămâne valabil şi FFFB - flori, fete, filme sau băieţi. 
Orice vă atrage atenţia într-un mod plăcut, puteţi împărtăşi celorlalţi Duminica, la poveşti... :)

Vă las o ilustrată  "de vară", că tot este miercurea fără cuvinte!  :)

O zi minunată tuturor!

5 comentarii:

  1. Imi place fotografia! E tare haioasa! :)
    Suna bine Duminica, la povesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca e mult mai bine cu noua propunere de nume :)
    Fiindca nu (prea) reusesc duminica sa postez, as dori ca si pe mai departe sa ramana si pe ziua de luni deschis tabelul. Multumesc pentru intelegere, draga mea!
    Piscina aia e haioasa. SI figurile lor :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur, Elly, nici o problemă :)
    Iniţial voiam să o păstrez pentru HappyW, dar.. mai găsesc eu ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mie îmi place mult numele rubricii FFFB... dar, e doar o parere. M-am bucurat mult atunci când ai lansat rubrica :)

    RăspundețiȘtergere