vineri, 27 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple (18)

                                                       ... găzduit de Taniuşa
Astăzi.... 27 septembrie 2013, ora 21.30 
Afară... e noapte-albastră cu norişori pufoşi. :)
Mă gândesc ... la info-manipulările servite românilor simpli, nepregătiţi pentru astfel de vicleşuguri.... 
Locurile de unde învăţ ...  din versuri uneori...
Sunt recunoscătoare pentru ...această seară.
Dinspre bucătărie ... se-aude prepararea ceaiului :)  foşnete şi clinchete. Abia aştept!
Sunt îmbrăcată cu ... un tricou maro.
Citesc ... tocmai ce am terminat "Am văzut Raiul!"
Ceea ce aştept (sper) ...  să ajung mâine la Dalles, cum mi-am propus. Este ceva treabă acolo, dar vă povestesc duminică.  :)
Ce mai meşteresc ...  deocamdată nimic.  :(
Ascult ... Mircea Vintilă.
În casă ... e răcoare şi se simte toamna.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să mă odihnesc după ce am terminat treaba. Este o bucurie a împlinirii...!!!
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... administrative şi odihnă.
Astăzi, în locul imaginii, vă las o melodie, tare dragă mie...  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu