marți, 17 septembrie 2013

balada dragostei

cred că astăzi este ziua cu cântec!!!

14 comentarii:

  1. Era cat pe ce sa sar peste ziua cu cantec si saptmana asta.
    Imi place Mircea Baniciu si piesele lui, o zi frumoasa iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din copilarie am fost si am ramas fan Mircea Baniciu! Multumesc pentru alegerea ta de azi; l-am reascultat cu mare placere! O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. il iubesc pe Mircea Baniciu! superbe sunt toate melodiile lui!
    O zi minunata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adorabil Baniciu, mi-a plăcut din prima zi, când ascultam Phoenix...Minunat! O zi frumoasă, Anastasia! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa melodie, trecute vremuri...

    RăspundețiȘtergere
  6. O alegere inspiratã,reascult mereu cu placere!
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere

  7. Ce vremuri, fainã alegerea ta de azi!
    Numai bine iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar mi-era dor de Baniciu! Si îmi place Baniciu de dupa Phoenix, ceea ce nu pot spune despre Phoenix de dupa Phoenix...

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Mă bucur mult că v-a plăcut!
    Eu ascult destul de des, nu din nostalgie, ci ca o compensare a nebuniei şi alergăturii de astăzi. De "muzică" nu mai vorbesc!
    O zi minunată tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mi se pare ca stiu piesa... Nu, n-o stiu :(
    Desi, imi place Baniciu dar nu-i cunosc toata muzica.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos! Ieri am reascultat câteva melodii de-ale lui! Mie îmi aduc aminte de melodii cântate cu mama mea, când eram mică. Toată ziua cântam câte ceva împreună! Frumoase vremuri!

    RăspundețiȘtergere