vineri, 1 noiembrie 2013

Celor născuţi în noiembrie...

... (ups, restul nu mai ştiu). 
Mărturisesc că este pentru prima dată când citesc despre zodia scorpionului.. şi asta numai din cauza dragei noastre Minnie  :)      Auziţi şi voi ce bătăioasă-i Minnie:
______________________________________________________________________
Nativii zilei de 1 noiembrie sunt cei mai fericiţi când se afla în poziţia de atac în orice domeniu de activitate pe care şi l-au ales, fiind greu de oprit. Modul lor de operare este în general asemănător mai mult cu un bliţ, decât cu o examinare atentă sau amanunţită.
...
Meseriile indicate
şef, chirurg, poliţist, militar, sudor, sexolog, psihanalist, esoterist, magician, medium, paznic de cimitir, herpetolog, scafandru, arheolog, speolog, căutător de comori, atomist sau om de ştiinţă în domeniul nuclear, farmacist, diagnostician.
_______________________________________________________________________________
 
 Te pup şi te îmbrăţişez, draga mea! 
La mulţi buni şi fericiţi ani!
îţi dăruiesc un ceai cu prăjiturele şi o melodie mmmm....

 

4 comentarii:

  1. Draga mea Ana!
    Multumesc mult pentru toata atentia acordata si pentru urarile tale de bine!
    Sincera sa fiu m-asi fi facut paznic de cimitir dar cred ca magician imi statea mai bine dar nu am luat diploma, asa ca m-am facut audiolog! Ma juc cu "auzul" batraneilor si nu numai! :))
    Te pup Ana, o zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) audiolog!! :))
      m-am gândit eu că te va amuza partea aceasta din descriere..!!
      La mulţi ani încă o dată, te pup!
      Să ai o zi minunată!

      Ștergere
  2. Azi de abia am ajuns pe net doar sa public reflexia si acum, aproape de miezul noptii cand am trecut in primul moment pe la Minnie. Pentru urari.
    La multi ani, Minnie! :)

    RăspundețiȘtergere