sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Mă, Ioane...!

 Happy weekend tuturor!  :)

ce-aş vrea şi eu o maşină de spălat ca asta....!!!
Ion spăla rufe afară.
Trece o vecină şi ....  îi zice:
- Mă Ioane, te-ai însurat sau sunt doar vorbe...  că te vad spălând rufe?!

- Păi m-am însurat... nu vezi că ce spăl aici sunt rufe de femeie??!

20 de comentarii:

  1. :)) Gluma e mortala! Stiu multi carora li s-ar potrivi ;)
    Si ai dreptate, o masina de spalat ca asta din imagine n-ar fi deloc de vise rele.
    Happy weekend, draga mea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primul impuls : ce vremuri grele au fost...
    Al doilea impuls : și acum le este la fel de greu multora... și uităm să prețuim ceea ce avem...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cred că e, mai degrabă, o problemă de percepţie şi de disponibilitate personală...
      duminică plăcută!

      Ștergere
  3. =)) Imi place asta :)) Ar trebui urmat exemplul lui Ion :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna gluma! Si fotografia e minunata!
    Sa ai un wee linistit, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a plăcut tare mult ideea de "maşină de spălat" atribuită unui dispozitiv artizanal popular, ce ţine de aşa-zisa "tehnică populară", întâlnit în zonele săteşti de munte cu oi multe.Ceea ce vedem este de fapt o "vâltoare", adică un semi-recipient destinat spălării şi îndesării fibrelor de lână din cergi, covoare, gube maramureşene, cioareci, adică măririi densităţii texturii materialului...
    A se vedea şi explicaţia din : http://dexonline.ro/definitie/v%C3%A2ltoare
    Weekend plăcut şi numai bine ! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, Marco Polo. :)
      Am fost cu cerga la splălat..., altfel, cel mai probabil, nu aş fi ştiut ce este :)
      mulţam de vizită! duminică plăcută!

      Ștergere
  6. E tare pitoreasca instalatia din imagine. Iar Ion si mai pitoresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tare bancul! :-))))
    Si imaginea este foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eh, nu-i bai, inseamna ca-i dragostea mare ! :)

    Weekend placut, Ana !

    RăspundețiȘtergere
  9. Lasă fotbalul în plata lui.
    Happy Weekend !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) comentariul tău îmi aminteşte de Toma Caragiu şi nevasta :)

      Ștergere
  10. Foarte tare gluma! Sa simta ca s-au insurat!:)))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna gluma!
    "Valtoarea" e utila si un zilele noastre!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere