miercuri, 6 noiembrie 2013

Pe cărări ... de ape...


17 comentarii:

  1. Aproape ca seamana cu "cararile" olandeze!
    Atat ca aproape nu mai sunt frunze, dar plllooouuuaaaaaaaaaaaaaaaa!
    pup Ana, sper ca esti bine acum
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) foto este făcută în Suedia, în august.
      La noi este încă soare şi călduţ.
      nu-s prea bine, ar trebui să iau o pauză de toate cel puţin o lună... după sfatul medicului
      mai vedem... :)
      pup şi eu, o zi senină!

      Ștergere
  2. Carari line si umbrite cu placer.
    Zi linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super faina reflexia copacilor in apa!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să ai o zi liniștită și frumoasă în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Anastasia!
    Frumoasă poza,îmi place acest verde crud!
    O zi minunată și sănătate multă îți doresc!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si fix azi a ploua la mine :)) Inca nu arata asa cararile, dar daca nu o sa se opreasca ploaia sunt mari sanse sa ajunga :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai senzatia ca se sfarseste brusc, dar cred ca se continua apa... Interesanta imagine!

    RăspundețiȘtergere
  8. la prima vedere imi pare un peisaj de mangrove
    la capatul tunelului se revarsa multa lumina....
    succes
    happy MFC

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau si eu in liniste si pace! :) Ce bine as dormi intr-un cort pe acolo! De vreo ora numai la somn ma gandesc! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma ia cu fiori poza asta, parca mi-e frig. Nu vreau sa vina ploile si frigul.
    Intr-o seara, saptamana asta, la stiri, o doamna a dat interviu despre proiectul Rosia Montana. Ce a zis bine, dar eu m-am gandit la tine cand am vazut-o. Habar n-am de ce, insa parca se asemana cu tine, desi pe tine nu te cunosc de nici unde, fizic vorbind. A fost un feeling ciudat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. interesant!
      cum ţi se părea că seamănă cu mine?
      fizic? ca şi mod de a gândi/exprima?

      dacă te întrebi de eram eu sau nu, răspunsul este: nu eram eu! nu am dat nici un interviu legat de Roşia Montană.

      pup, Tina, mulţumesc pentru grijă :)

      Ștergere
  11. E frumos peisajul cu carari de ape. Foarte frumos. :)
    Dar ma ingrijoreaza ca nu esti bine. Am simtit eu ca ceva nu-i in regula...dar credeam ca-i doar problema lipsei de timp.
    Lasa orice si odihneste-te! Sanatatea este cea mai importanta. Te imbratisez si te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încer, dar ştii ce greu este...
      Când eşti obişnuit într-un anumit ritm, e greu să-l schimbi... :(
      Iar când vezi că nu mai poţi... ce puteai... e foarte greu!

      pup, mulţumesc de grijă!

      Ștergere
  12. O mică oază de relaxare. tare frumos sa joaca luciul apei cu crengile si cerul.

    RăspundețiȘtergere