sâmbătă, 9 noiembrie 2013

O nouă filă de jurnal...

... din jurnalul unei femei simple. Celelalte pagini le găsiţi la Taniuşa
Astăzi.... 9 noiembrie 2013, ora 8
Afară... este o lumină caldă...
Mă gândesc ... că Sf. Nectarie îi mângâie pe toţi cei care-l vizitează de ziua lui...
Locurile de unde învăţ ... din scrisori. Zilele acestea am citit câteva scrisori care participă la un concurs (la jurizarea căruia particip şi eu). Mi-au dat lacrimile citind unele dintre ele. Domnul să ne întărească pe toţi!
Sunt recunoscătoare pentru ... ziua de astăzi!
Dinspre bucătărie ... răzbate  un fin  şi îmbietor miros de cafea la ibric.
Sunt îmbrăcată cu ...  pijamalele cu urme de ursuleţi  :)
Citesc ... Criza vârstei de mijloc, de pr Filoteu Faros. Abia m-am apucat, dar o termin până duminică seară.
Ceea ce aştept (sper) ...  şi mă rog în fiecare dimineaţă - să rezist zilei!
Ce mai meşteresc ... vai, mai am câteva filmări de procesat... şi mi-e  tare greu să stau în faţa calculatorului....  nu ştiu cum voi reuşi!
Ascult ... prelegerea drăguţului meu papagal, care are multe să-mi spună.. aşa, de dimineaţă :)
În casă ... e linişte, praf şi fulgi de papagal  :(   
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să contemplu, dintr-un fotoliu, curăţenia din casă (în timp ce beau un ceai aromat şi-ascult, în surdină, un concert de pian sau vioară)
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... of! administrative şi SOMN!!!!
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi:  
în curtea mănăstirii Stavropoleos

9 comentarii:

  1. O placută oază de liniște, iar de jur împrejur agitație, grabă, un du-te - vino, întălniri, chitanțe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigura ca papagalul e seful de ceremonii acasa la tine! :)
    Dumnezeu sa fi cu tine in tot ce faci!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici pe departe! nu este un alintat, cel de dinantea lui a fost "stăpânul" :) dragul de el, un frumos şi detept; a trăit 10 ani şi jumătate fără să merg nici măcar o dată cu el la medic :)
      Şi acesta este deştept şi frumos, dar nu-l mai drăgălesc la fel. Îl las mai mult să fie pasăre... :)
      O zi frumoasă şi ţie!

      Ștergere
  3. In urma cu cativa ani l-am vizitat pe Sf. Nectarie la el acasa, la manastirea Sf.Nectarie din insula Aegina, Grecia, chiar de ziua lui. Nu am cuvinte sa descriu ce splendoare este acolo, ce lini;tit[ ;i ]mpacata am plecat de acolo.

    In ceea ce priveste papagalul, sa vedem si noi o poza, sa aflam si noi un nume, ce-l tii asa incognito ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am ajuns până acum în Grecia.... şi sunt câteva locuri pe care aş vrea să le vizitez...
      Poate ne povesteşti într-o duminică cum a fost....

      Papagalul... :)
      sigur. Nu m-am gândit - îl cheamă Puiu (asta pentru că sunt foarte inventivă!!!)
      îi voi face şi fotografii, să vi-l prezint pe îndelete :)

      Ștergere
  4. Sper ca macar tu ai avut liniste in weekend. :)
    Vazand imaginea, inainte de a citi legenda (de fapt nici nu voiam pentru a ghici eu insami), ma gandeam ca ar trebui sa fie Stavropoleos. :) Ori poate ceva care sa-i semene perfect... ceea ce nu cred. Mi se pare unica si-mi place enorm ca si constructie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu prea, a fost mai încărcat decât mă aşteptat sau decât mi-aş fi dorit :(
      Îmi place detaliul, foarte mult.
      Chiar dacă nu e neapărat o fotografie reprezentativă, spune totuşi ceva despre.... :)
      (mă refer la lumânări, locul şi semnificaţia...)

      te pup, draga mea, sper să ai o săptămână mai liniştită!

      Ștergere
  5. Se simte linistea in pagina ta de jurnal, chiar daca undeva, departe se intrevad grijile zilnice ... Si poza e foarte frumoasa :) Multumesc, ca ai venit in vizita pe pagina mea ! Sper sa reusesc sa trec mai des si eu pe la tine !
    Numai bine, Anastasia !

    RăspundețiȘtergere