duminică, 3 noiembrie 2013

Duminica, la poveşti...

... câteva poveşti REALE cu cerşetori...
Îmi amintesc că, pe vremea când Siluana mea avea 2 anişori, am scos-o la plimbare într-o seară. Era vară toridă, şi numai seara târziu puteai ieşi să iei o gură de aer. Eu - în pantalonii de trening de casa, labartzatzi pe turul meu de mămică grasunică, hihi, cu părul prins într-o măciuca de coc dezordonat. Siluana - îmbracată şi ea într-un fel de maieu mai lungutz, lejer şi comod, fără svarowsky la bretele :))... Pe drumul întoarcerii dinspre parc era o staţie de autobuz cu o bancă, iar Siluana m-a rugat să stăm puţin, ca obosise. Deşi era târziu, am zis hai să stăm oleacă... Siluana începe să cânte un cântecel stând pe bancă. Măi, cred că arătam amândouă ca scoase dintr-un top de Doamne-ajută, ca ă venit un cerşetor spre noi şi, taman când mă pregăteam să-i zic speriată că n-am bani la mine, îi întinde ăsta Siluanei o hartie de 1 leu (foştii 10.000 lei) şi-i zice ''ia, tată, să-ţi ia mă-ta o Eugenie".   :))      
O alta întâmplare, la pol opus, e atunci când mâncam un covrig pe stradă şi a venit spre mine un cerşetor, i-am dat covrigul meu şi ăsta m-a înjurat, aruncând cu covrigul după mine.           - Dana Cleopatra Captilin 
###

Eu râd şi azi de păţania de acum câţiva ani a unei prietene. Nu stiu unde fusese şi a luat tramvaiul la întoarcerea spre casă. Era atât de tristă şi obosită încât a uitat să îşi cumpere bilet, iar în timp ce tramvaiul o legăna, a adormit. S-a trezit când un nene o bătea încet pe umăr ....  şi la cât de adormită şi năucă era, a scos un leu din buzunar şi i l-a intins bărbatului spunându-i aşa: ''ia de aici un leu şi spune bodaproste, ia-ţi şi tu o pâinişoară''... apoi a închis iar ochii pt un pui de somn până acasă. Nici nu a apucat să îşi sprijine capul de geam, că iar a simţit o mână pe umărul ei: ''domnişoară... doamnişoarăăăă....  biletul la control şi luaţi-vă banii înapoi'' :)))!  - Anne Marie Naca
 Duminica aceasta au mai scris "poveşti":   
Minnie, Diana şi Elly 
______________________________________________________
Precizare:  poveştile nu sunt ale mele, ci ale unor prietene (Dana şi Ana)

15 comentarii:

  1. Ana vreau sa ma înscriu dar nu vad nici-un tabel!
    Daca exista vrei te rog sa ma înscrii tu?
    pupici, o duminica minunata ♫ti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu a fost tabel, din păcate.
      am programat-o, apoi mi-a fost foarte rău şi nu am mai intrat deloc pe net
      s-a postat automat, în forma neternimată în care am lăsat-o :(
      pup, o seară frumoasă!

      Ștergere
  2. ... Povestioare cu tâlc!!... ;) surprinzătoare şi mai altfel... O duminică însorită!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    m-am distrat imaginandu-mi cum aratai tu si fetita ta de omul ala v-a dat bani de o Eugenia :))
    mi s-a intamplat si mie ceva similar cu covrigul aruncat doar ca era o paine ca asta cersea "de-o paine"...
    de atunci nu mai dau nimic decat batranilor pe care chiar ii simt dupa privire ca sunt disperatti din cauza saraciei :(
    pup draga Anastasia,un inceput de saaptamana cat mai bun iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu pâine şi covrigi mi s-au întâmplat şi mie de multe ori..... :(
      da şi eu ajut bătrânii, îmi este atât de milă de ei....

      Ștergere
  4. Experiente si experiente! :))
    Am si eu cateva istorioare cu si despre cersetori, dar nu neaparat haioase. :)
    Super tare! Prietena ta mituia controlorul, deci! Si acesta a fost nemultumit ca-i da numai un leu. :))
    Iti doresc sa ai parte de multe-multe bucurii!
    Saptamana minunata sa iti fie!

    Pentru ca in ultimele doua saptamani ce tocmai au trecut prea multa veselie nu a fost am ales - inspirandu-ma de la tine (prin aducere aminte) - o poveste veche. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, ce urât!
      Aceea e o metodă de furt, foarte ingenioasă!
      Pup, draga mea, noapte bună!

      Ștergere
  5. Povesti reale, amuzante sau mai putin avand insa ca numitor comun cersetorii. Mi s-a intamplat candva sa dau unui copil care cersea ceva de mancare. Mi-a cerut bani... Asta se intampla cu destul de multi ani in urma dar de atunci n-am mai dat nimanui nimic. Nu mancarea ii intereseaza, m-am lamurit.
    Am cautat tabelul, voiam sa trec link... :(
    Sa ai o seara placuta, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am putut sa nu ma amuz si sa nu recomand si altora sa citeasca. :))
    Chiar... ai luat leul pentru eugenie? Sau l-ai refuzat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi, eu am înţeles de la Dana că Siluana l-a luat (era mică, nu ştia exact despre ce e vorba!)

      Ștergere
  7. Acum vreo doua luni ma plimbam cu fetele printr-un cartier boem din Paris. La un moment dat o fatuca se apropie dând din mâini cu o foaie si aratându-mi ca trebuie sa semnez si evident sa fac si o "donatie" pentru asociatia ei de "surdomuti". I-am spus "Chiar pe mine m-ai gasit sa-mi faci chestia asta?". Fata a început sa râda si mi-a raspuns senin "Aha, esti de-al nostru conasule!". Si uite-asa am ajuns "de-al lor". Altfel draguta, o tiganca cu ochi albastri, lucru mai rar...

    RăspundețiȘtergere
  8. Haioase toate! Cel mai mult mi-a placut cea cu troleul! :)
    Multumesc draga mea Anastasia pentru portia de umor!
    Sa ai o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere