sâmbătă, 2 noiembrie 2013

O nouă filă de jurnal...

... din jurnalul unei femei simple
Astăzi.... 2 noiembrie 2013, ora 21:00
Afară... este întuneric, cum altfel?
Mă gândesc ... la cât de uşor putem fi vătămaţi dacă nu suntem atenţi (sufleteşte vreau să spun)
Locurile de unde învăţ ... de peste tot, inima deschisă să o am...
Sunt recunoscătoare pentru ... fiecare mic dar pe care mi-l face Domnul şi pentru grija Lui ...
Dinspre bucătărie ... zgomotul apei, muzică clasică şi tot felul de clinchete. E weekend şi soţul meu spală vase  :)  De aceea m-am furişat eu pe blog  :)
Sunt îmbrăcată cu ...  pijamale, cu urme de ursuleţi pe ele...  :)
Citesc ... ultima carte despre Tarkovski, scrisă de Costion Nicolescu.
Sper ...  să mă însănătoşesc şi lucrurile să intre iar într-un firesc al lor.
Ce mai meşteresc ...  săptămâna asta, mai nimic. Nu m-am simţit bine şi m-am mai potolit...
Ascult ... încă nu ştiu ce mi se pregăteşte. Îmi aud soţul cotrobăind după ceva CD-uri. 
În casă ... e tare bine  :)  şi miroase a dovleac copt - am făcut ieri din destul şi mai ronţăim şi astăzi.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... este să privesc o lumânare aprinsă (pe întuneric).
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... nimic deosebit. Odihnă, sper.
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi:  
nu-mi mai amintesc unde am găsit-o, dar mi-a plăcut şi intenţionez să-mi fac şi eu una
 Aveţi grijă de voi! O săptămână frumoasă!

6 comentarii:

  1. Sănătate, să te întremezi grabnic!
    Şi o duminică frumoasă şi plină de tihnă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărut mâna, Marina, va fi de durată...
      O săptănă frumoasă! :)

      Ștergere
  2. Ce interesant ! Si mie imi place sa privesc o lumanare aprinsa... Cred ca ne lipseste focul din soba, Ana !
    Saptamana buna, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  3. Insanatosire grabnica draga Anastasia, ce bine ca te mai ajuta sotul la spalat vesela se vede ca te iubeste mult. Mie imi place candela sa o privesc linga icoane atita pace se revarsa in casa in acel moment, te invit linga mocnetul focului cu un vin fiert sigur iti va face bine :) sau mai vazusem ceva foarte bun care l-am savurat tot fierbinte uite receta http://natashaskitchen.com/2013/10/18/honey-apple-cider/ . Perna e superba credca se poate broda sau chear si picta cu pictura textila. Un inceput de saptamina minunat draga mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărut mâna, mult! :)
      Şi candela, mai laes la rugăciune.... :)
      Accept cu bucurie! Vin fiert.... mmmmm!
      Mie-mi pare că-i brodată, şi tot aşa vreau să o fac şi eu. Adevărul este că nu am iîncercat niciodată să pictez textile. Voi căuta pe net procedeul şi cine ştie, poate-poate!
      O săptămână frumoasă şi ţie, draga mea!

      Ștergere