sâmbătă, 30 noiembrie 2013

ornament calendar (de Advent)

mai sunt 24 de zile ....
Întotdeauna mi-a plăcut sărbătoarea Crăciunului ...
În copilărie, cu fiecare zi ce trecea, bucuria era mai mare.
Habar nu aveam atunci ce sărbătoream. Chiar şi după ce am vorbit la telefon cu doamna Gerilă,
 tot nu mi-a fost clar. Ai casei s-au amuzat foarte de stânjeneala mea şi ... tot nu mi-au explicat.
Am crescut, am înţeles şi-acum mă bucur cu sens!


Vă spuneam în postarea de duminica trecută că-ncep să-mi fac diverse ornamente. Primul: calendarul de Advent. Impresionată de stilul nordic, am ales, pentru calendarul de anul acesta: gri -hârtia glasată (ca suport)-, două nuanţe de albastru -cea închisă are globuri imprimate de aceeaşi culoare cu inimioarele- şi aţă bleu. Cam asta a ieşit. Mie-mi place mult. Îmi pare rău că nu se vede mai bine :(
Poate-mi aduce Moşu una aparat foto.. :))
Vă pup, o seară frumoasă! 

ps. 
Meeha a făcut anul acesta un calendar foarte interesant: un sat de igluuri. E super!
 UPDATE
Mai multe decoraţiuni pentru Crăciun puteţi găsi la KaBea, 

4 comentarii:

  1. Foarte dragut calendarul tau !
    Am rugamintea, daca iti face placere si nu te deranjeze sa pui si link-ul catre claca, poate mai ai cititori carora le-ar face placere sa participe !Multumesc anticipat ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte dragut, asa, in tonuri de albastru. Se potriveste cu iarna.
    Cred ca Mosul a auzit. La aparatul foto ma refer :)

    RăspundețiȘtergere