duminică, 24 noiembrie 2013

Duminica la poveşti....

Bună dimineaţa tuturor  ...   :)
Se apropie iarna, frigul, zăpada... focul în sobă, mmmmmm.... şi câte alte bunătăţi!!!
Cum vă spuneam, începând de astăzi, toate postările mele de duminică până la sfârşitul anului vor avea ca subiect "de poveste" sărbătorile de Crăciun.  Astăzi, decoraţiunile de Crăciun.


Pentru perioada următoare, mi-am propus următoarele teme:
1    decembrie -  Tradiţii de moş Nicolae....
8    decembrie -  Tradiţii de Crăciun...  Legenda bradului. Cum ornăm bradul anul acesta?
15  decembrie -  Bucate de Crăciun...
22  decembrie -  Ornamente personale sau cum mi-am împodobit casa anul acesta....
29  decembrie -  Albumul meu de Crăciun (2013) şi/sau amintiri din Crăciunul copilăriei.
  5  ianuarie 14 - Sărbătorile de iarnă se încheie cu sărbătoarea Sf. Ioan Botezătorul (7 ianuarie)
Dacă doriţi să folosiţi aceiaşi tematică, aştept cu mare drag orice poveste !

Revenind la tema de astăzi, ... îmi amintesc cu drag de perioada în care predam... În perioada sărbătorilor, confecţionam cu elevii mei tot felul de decoraţiuni... şi ce mult ne bucuram!!! 
Anii au trecut, lucrez deja de 10 ani la actualul loc de muncă... şi mi-am pierdut cumva bucuria aceea de a-mi confecţiona "podoabele" de pom  :)   Constante au rămas doar merele coapte... şi multe amintiri frumoase.
Până anul acesta, când am inclus în "prioritar" şi handmade-ul de ocazie. Orice ocazie.

Ştiaţi că ...
decoraţiunile originale erau pregătite în casă? Acestea erau: turtă dulce, covrigi şi mere coapte.. dar bucuria sărbătorii cred că o depăşea pe cea impusă comercial astăzi.
Ca să nu fiu ipocrită, recunosc că ani de zile m-au încântat podoabele lucitoare .. ca şi trend-ul..  :) Adoram să mă plimb prin marile magazine împodobite cu toate năzbâtiile... să le vizitez pe cele de profil, unde întârziam uneori până la două ore...  :)
Acum mă obosesc, multe mi se par (ca şi atunci, de altfel) lipsite de delicateţea momentului..  iar ideea  Mihaelei de a organiza un târg de obiecte handmade m-a bucurat foarte mult.. pentru că am constat că am devenit, pe nesimţite, AntiMall. Nu cred că voi participa neapărat la secţiunea Vânzare, dar la cea De dăruit, cu siguranţă!  :)
Până când reuşeşte ea să încropească ceva, vă propun diverse modele, toate găsite pe google
un ornamnet înmiresmat, trunchiul braduţului fiind din scorţişoară

îmi place fundiţa




încântătoare!





sau, putem folosi o nucă, nu?
simplu, nu-i aşa?




Acestea sunt doar câteva idei... Spor la lucru!

Duminică plăcută tuturor!

Celelalte poveşti din această duminică le puteţi găsi la

8 comentarii:

  1. Grozav de frumoase decoratiile!
    Ma mananca deja palmele........ :))
    Simti mirosul bradului! Doar 2 saptamani si pot sa-l impodobesc! URA!
    Te pup Ana!
    O duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe ornamente si frumoase idei, timp sa fie si dispozitie !
    Ana, la prima poza, trunchiurile bradutilor nu sunt batoane de scortisoara ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt excelente decoratiunile acestea! Si mie imi place sa confectionez. :) Am cateva care au mai ramas din alti ani; in ultimul timp ori mi-a fost lene, ori n-am avut tragere de inima ori... poate... n-am avut timp. :) Privindu-le pe acestea parca-parca mi se deschide pofta sa confectionez ceva pentru acest an - desi tocmai am cumparat unele. :) Dar, cine stie? avand in vedere ce mofturi face PC-ul... decat sa ma chinui sa postez mai bine confectionez!

    E o idee "tematica" pentru urmatoarele saptamani insa - desi mi-ar placea - nu stiu cat ma descurc la bucate, la fotografii din trecut... La gatit nu ma pricep si la fotografiat am stat foarte rar! Cand am devenit constienta de camera foto mi-au zis parintii ca urlam ca o legiune de draci pentru a nu fi fotografiata! Nici azi nu-mi place sa apar in fotografii, dar mai apar, cand nu prea am de ales... Oricum, voi incerca sa ma incadrez in tema Sarbatorilor. Stiu ca nu e obligatoriu :) dar voi incerca.
    Saptamana minunata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa prezentarea ta !
    Un inceput de saptamâna cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase sugestiile pe care le-ai facut aici. Si ideea e ca astfel de decoratiuni nu costa mai nimic sau poate chiar nimic, in afara de putin timp si placerea de-a le realiza :)
    Am publicat si eu acum.
    Sa ai o saptamana minunata, draga mea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anastasia, tare frumoasă postare, ce m-a introdus în spiritul sărbătorilor. Mi-au plăcut foarte mult modelele decoraţiunilor alese de tine şi culorile. Îmi place tare mult combinaţia de alb-roşu, deşi âncă mai îmi place şi combinaţia roşu cu auriu. Sau roşu cu verde. Foarte frumoasă este şi mica coroniţă cu lumânare.
    îţi mulţumesc din suflet pentru menţionarea ideilor mele şi iartă-mă că ajung atât de târziu să o văd. Am avut o săptămână cumplită, iar aceasta a început foarte "fructuos".
    Te îmbrăţişez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Luna asta ma abonez la blogul tau! :) Stau ca pe ace cu decorarea casei, sotul meu vrea sa fie macar 1 decembrie ca sa impodobim casa si sa dam drumul la colinde, asa ca postarea ta mi-a facut toti piticii voiosi sa tresalte! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc tuturor!
    Te aştept, Mona, poate şi cu postări persoanle :)
    Mihaela, ani de zile mi-am ornat numai în roşu-verde. De 2 ani am trecut la alb, mult alb (la care pot adăuga orice pată de culoare). Cum îţi spuneam, mi-a plăcut mult ideea ta. Sper să participe cât mai mulţila târg!!
    Elly, draga mea, după ce m-ai uimit cu deco din Alegria, abia aştept să văd ce mai meştereşti :) pup.
    Mulţumesc asemenea, Sorin.
    Diana, draga mea, în acest sezon e liber la acest gen de pofte :)) Nici eu nu am foto decât recente din acelaşi motiv -nevricosă rău-, dar am amintiri. Creionăm, zugrăvim, povestim .. o mică "ispravă" amuzantă din orice perioadă (chiar şi de anul trecut). Iar cu gătitul - prepară câteva clătite, cum ne învaţă Zina şi vor fi cele mai râvnite :)) Pup şi spor!
    Minnie, draga mea, acum că mi-ai spus, abia aştept să-ţi văd pomul!!! :)
    Vă îmbrăţişez cu drag pe toate (şi pe Sorin) şi ne vedem duminica viitoare!

    ps.
    astăzi este deja iarnă!!!!
    avem şi decor! :)

    RăspundețiȘtergere