miercuri, 7 noiembrie 2012

azi dimineaţă...


mm
mmm
mmmmm 

32 de comentarii:

  1. Frumos cer... aproape ireal!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eram în staţi,. aşteptând tramvaiul... şi cum ador cerul, nu m-am putut abţine..

      Ștergere
  2. Ca de obicei nu vad fotografiile......
    Ce browser folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  3. e bine cand ne amintim sa privim cerul, parca ne linisteste

    RăspundețiȘtergere
  4. nici nu stii daca sa le zici nori, asa sunt de vagi...doar o adiere de nori

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost un cer frumos.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cer albastru, cer albastru ... floare de nu-ma-uita ... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce nori draguti! Diafani, ca si cand ar fi de vata de zahar :)
    Si mie imi place cerul :)
    O seara placuta, draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti-am citit iubirea, destramata-n toamna...
      te-mbratisez, draga mea!

      Ștergere
    2. Anastasia draga...povestea e de-un an si e tot noua, intr-un anume fel...
      Ma chinui sa trec de ea...si-i foarte greu. Asa s-a nascut de fapt blogul meu...
      Multumesc! Pentru tot. Te pup!

      Ștergere
    3. Am citit, te pup şi eu.
      Sigur are un sens toată această suferinţă...

      Ștergere
  8. In primele doua fotografii se vede o Cruce formata din nori.
    Una asemanatoare am vazut-o in vinerea mare anul acesta, tot la orele diminetii. Prilej de reflectare si rugaciune pentru lume!
    Doamne ajuta Asia!

    RăspundețiȘtergere
  9. aripi de înger... diafan dans!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasă imagine plină de albastru și senin! Și eu ador cerul!
    O seară liniștită vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un deosebit albastru infinit!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imagini cu adevarat minunate, reconfortante atat pentru ochi cat si pentru suflet!
    O seara pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
  13. carari de nori, carari printre nori :)

    RăspundețiȘtergere