vineri, 15 februarie 2013

Discover new blogs

 
Am primit o nominalizare  de la Melly căreia îi mulţumesc foarte mult pentru că apreciază blogul meu, dar şi o leapşă. La pachet cu câteva reguli:  
1. Scrie 11 lucruri despre tine.  
2. Răspunde întrebărilor propuse şi formulează un alt set de 11 întrebări.  
3. Nominalizează 9 bloguri a căror STĂPÂNE le admiri şi care au ca şi followers un număr mai mic de 200.
4. Anunţă-le acest aspect pe pagina lor.

 I.
1. Mi-e dor de Cenaclul Flacăra, de starea şi trăirea de atunci, poezia şi muzica... :))
2. Citesc foarte mult, inclusiv în tramvai, pe bancă, uneori pe stradă..
3. Îmi plac florile şi cerul... Îl privesc mai tot timpul şi, prin urmare, sunt o împiedicată..:) nu ratez nici o groapă sau mică denivelare    :)
4. Nu  am un aparat de fotografiat performant, dar sunt pasionată de fotografie.
5. Am singurii ochi maro din lume ... :) toţi ceilalţi îi au căprui! :)
6. Îmi place să pictez, dar nu mai am timp... :(
7. Nu-mi place să merg în cluburi sau în locuri aglomerate, dar îmi plac la nebunie pastele cu fructe de mare de la Trattoria Il Calcio.
8.  N-am fost niciodată în Deltă sau la pescuit, dar mi-aş dori să le fac pe amândouă.
9. Nu am mulţi prieteni, am foarte multe cunoştinţe.
10.Vizitând muzeul ASTRA, am făcut o pasiune pentru garduri şi podeţe, le fotografiez oriunde le văd.
11.Am făcut alpinism. 

II.
1. Mai ţii minte numele naşilor tai de botez?
Nu i-am cunoscut niciodată, ştiu doar că pe naşa o chema Steluţa.  
2. Ce vă place să faceţi în timpul liber?
Hmmm.... timp liber.... nu prea am. Dacă aş avea, aş face tot felul de chestii handmade, aş citi mult, aş găti (nu pe fugă, cum fac acum), aş călca, aş face ordine.... ha, observ că îmi este dor să fiu femeie.... De fapt mi-e dor de tihnă! Asta aş face: totul în tihnă!
3.Mai poţi fi supărat pe un om care te-a jignit, dacă vine împăciuitor la tine?
Sincer, depinde de starea în care sunt, de om, de sinceritatea lui. Aş vrea să pot, dar nu pot în toate cazurile. :( 
4. Vă place ciocolata? De care?
Foarte mult. Vă spun, dar... cele făcute în casă de naşa mea de cununie şi de soacra mea.
5. Ai pleca dintr-un loc de muncă neplăcut, dar bine plătit?
Da. 
6. Ţi se pare o fugă de responsabilitate faptul că unii oameni preferă să rămână necăsătoriţi?
Nu. Este o alegere personală. Cred că nimeni nu are dreptul să judece astfel de lucruri.
7. Mai mergeţi la teatru, cinema, operă? Cât de des?
La teatru, ori de câte ori aud de o piesă bună; la cinema nu (doar am net, nu?), iar la operă nu am mai fost de ani buni.  
8. Câţi ani credeţi că am eu?
Am tot încercat să-mi imaginez, dar nu-mi dau seama. 
9. Aţi pleca din România?
 Unde? 
10. Şi ce mai faceţi?
Slalom printre responsabilităţi... şi-mi pare că mă împuţinez.


Ce mă interesează pe mine la dvs., doamnelor...?
  1. Ultima carte citiră? V-a folosit?
  2. Ultimul film vizionat (integral)? Ce v-a impresioant?
  3. Hobby? Care / câte? 
  4. Ce dar v-ar face fericite la aniversarea primului an de căsnicie? Dar după trei?
  5. Cât de des vă amintiţi de persoane dragi care nu mai sunt printre noi?
  6. Ce aţi face cu 100.000 euro?
  7. V-aţi gândit să înfiaţi un copil? Da / nu - argumentaţi.
  8. Spuneţi o maximă care vă mobilizează sau vă reprezintă în acest moment al vieţii voastre.
  9. Cu ce actor cunoscut aţi accepta să serviţi cina?
10. Ce vă linişteşte cel mai repede? Şi nu mă refer la calmante sau spa... :)
11. Credeţi că ne vom întâlni vreodată la o cafea?

III. E atât  de greu....  Andreia,  dr. MAG,  Diana Elly, Foto de inginer, Iulisa,  Solidastar


Weekend plăcut tuturor! 
 

14 comentarii:

  1. E chiar minunata ideea...inseamna autoanaliza, imaginatie si aprecierea atat interioara cat si fata de semeni.Super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îţi place şi accepţi provocarea.
      Aştept să-ţi citesc răspunsurile :)
      Weekend plăcut!

      Ștergere
  2. Ai dreptate cu tihna: e pe cale de dispariţie, azi totul se face în fugă, timpul zboară pe lângă noi şi ne simţim mereu în contratimp.
    Mulţumesc de nominalizare şi mă voi ocupa de ea cât de repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. E doar pentru fete... îmi pare rău... aşa l-am primit! :(
      Dar, dacă vrei, poţi răspunde la întrebări şi nominaliza la rândul tău... Ar fi chiar interesant! :)

      Ștergere
  4. Timpul e cel care ne lipseste de fiecare data. Si mie imi plac pastele cu fructe de mare sau mai bine zis fructele de mare fie cu orez, paste, chiar si in pizza :)

    Un sfarsit de saptamana frumos precum muzica pe care ai pus-o :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase raspunsuri. Interesante cele spuse despre persoana ta :)
    Anastasia, nici nu stiu ce sa zic. Leapsa asta se intoarce sub alta forma. A mai fost acum ceva vreme...dar nu mai zic nimic. O sa zic pe blogul meu, stii tu :)))
    Am s-o preiau...la pachet cu cea de la Mirela. Nu cred ca e suparare, altfel nu vad cum sa fac :)
    Multumesc ca te-ai gandit la mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Elly.
      Nu e cu suparare..., stiu ca au tot fost...
      Doar daca ai timp. Eu am renuntat la reflexii pentru leapsa. :)
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  6. raspunsurile tale imi arata ca esti o persoana extrem de echilibrata,un om pe care te poti baza...
    fericiti cei care iti sunt prieteni sau care iti cer ajutorul!
    si mie imi plac pastele cu fructe de mare de la Trattoria il Calcio dar eu prefer localul din Drumul Taberei,cel din P-ta Amzei m-a dezamagit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, Pandhora. Sunt onorată.

      Pe mine m-a dezamăgit cel din centrul vechi, însă mi-a plăcut cel de la Bucur Obor (preparatele, nu ambianţa). În Drumul Taberei nu am fost, mulţumesc pentru recomandare.
      Duminică plăcută!

      Ștergere